SOCIAL MEDIA

6. heinäkuuta 2015

FESTARIASU

Elämäni ekat, mutta ei varmasti viimeiset festarit on nyt paketissa ja ennen ruissihehkutusta halusin tulla esittelemään teille mun toisen päivän festariasun. Ekana päivänä mulla oli päällä BikBokin off-shouldermekko sekä samat kengät ja laukku kuin näissä kuvissa. Ennen reissuun lähtöä mulla oli tuttuun tapaan käynnissä maailmanluokan vaatekriisi. Olin päättänyt, että toisena päivänä mun päältä löytyy mekko ja toisena shortsit. No toi mekko oli ihan piece of cake, koska se löyty jo valmiiksi kaapista, mut sit noi shortsit... Edes koko vaatekaapin sisällön vetäminen lattialle ei auttanut luomaan yhtään kivaa asukokonaisuutta festareita varten, joten löysin itseni paniikkiostoksilta päivää ennen lähtöä. Onneks kaupat oli pullollaan ihania kesävaatteita ja löysin BikBokista noi korkeavyötäröiset shortsit (24,95€) ja Seppälästä ihanan croptopin (20€) ilman sen kummempaa etsimistä. Ostin myös pari muuta juttua, mutta ne tuutte näkemään joskus myöhemmin. Simppelejä juttuja kivoilla yksityiskohdilla, just niin mun tyyliä! Mitä tykkäätte asusta ja olitteko te festaroimassa viikonloppuna?
festariasu1
festariasu2
festariasu5
festariasu4
festariasu7
top seppälä shorts bikbok bag veromoda shoes converse

4 kommenttia :

  1. Tosi kiva festariasu! Ja toi laukku on ihana, täytyis metsästää itsellekkin jotain hapsuilla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Hapsulaukut on kyl tosi ihania, mäki haluisin ton kaveriks vielä vähän isomman ja ruskeen värisen :-)

      Poista
  2. Oi että taas kyllä niin ihania vaatteita sulla! Itteeni harmittaa ettei mulla oo rahaa, muuten pistäisin vaatekaapin ihan uusiks! Inspiroidun kyllä tosi paljon sun tyylistä! Ootko koskaan tuunannu sun vaatteita? Oon katsellu paljon tässä nyt erilaisia DIY videoita juurikin rahan puutteen vuoksi..:/ hei! Haastankin sut tuunaan jonkun sun vanhoista vaatteista ja tekemään siitä postauksen tänne!! Toivottavasti innostut ideasta! :-) ja myös haluaisin lukea sellasen sun poikaystävä postauksen joka aikaisemmin oli sun pohtimissa postaus vaihtoehdoissa! Ihanaa kesää sulle :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon kehuista, ihana kuulla että saat inspiraatiota mun tyylistä! :-)

      Munkin tekis mieli laittaa koko vaatekaappi uusiks, mut ei mullakaan oo sellasia rahoja, joten panostan nykyään sellasiin perusvaatteisiin ja mietin kaupassa keks kertaa, että tuunko tätä oikeesti käyttämään. Kirpparit on kans tosi jees mun mielestä, kun voi löytää ihan uudenverosia juttuja naurettavan halvalla!
      Pari vuotta sitten tykkäsin tosi kovasti tuunailla mun vaatteita, mutta nykyään se on vähän jäänyt ihan unholaan :-/ Toi sun idea kuulostaa tosi hyvältä, jos saan jonkun kivan DIY idean niin teen ehdottomasti siitä postausta tänne! Täytyykin alkaa selailla vähän noita sun mainitsemia videoita...

      Ja poikaystäväpostauksesta sen verran, että voisin tehä boyfriend tagin, joka on muutamissa blogeissa nyt pyörinyt, jos saan vaan Eliaksen suostumaan siihen :-D

      Kiitos vielä postausehdotuksista, kehuista ja ihanaa kesää myös sulle♥

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.