SOCIAL MEDIA

15. heinäkuuta 2015

BOYFRIEND JEANS

Saanko esitellä mun lemppariasun ja samalla lempparihousut in action, parin vuoden metsästyksen jälkeen ne on vihdoin mun! Otettiin näitä kuvia Ilonan kanssa viime viikolla ja mun mielestä näistä tuli jotenki niin kivoja, vaikka ei näissä ookkaan mitään erikoista. Kuvausinto senkun kasvaa kasvamistaan ja toinen juttu mistä oon innostunu on meikit, mutta höpöttelen siitä vähän myöhemmin.
Onks kellään muulla sellasia kausia, että joskus tekis mieli koko ajan olla menossa eikä malttais pysyä paikallaan ja joskus haluis vaan kyhjöttää päivät sisällä kattoen netflixiä? Mulla on menossa noista toi ensimmäinen. Kesäkuussa reissasin Ruotsissa, Helsingissä, hengailin Lahdessa, tänään käytiin Lappeenrannassa ja maanantaina suunnataan näillä näkymin Kuopioon. Viime viikon taas olin kokonaan kotona ja heti ku reissusta tuli kotiin ja tekeminen loppu mua alko jollain tavalla ahdistaa, haluisin koko ajan olla liikkeessä ja tehä erilaisia juttuja. Kaikki kaverit on kuitenkin töissä, joten munkin harvemmin tulee lähdettyä yksin minnekään. Löytyykö sielunkumppaneita?
Semmosia ajatuksia tähän keskiviikkoiltaan, ihanaa loppuviikkoa! :-)
blogi2
blogi1
blogi3
bomberjacket stradivarius t-shirt h&m boyfriend jeans bikbok shoes h&m

2 kommenttia :

  1. ihanat nuo housut, sopii hyvin sulle! mulla taitaa olla toi netflix kausi menossa tällä hetkellä, ei jaksa liikkua minnekkään .. :-D ja jos täällä kuopiossa käytte matkukses, nii kierrähä sieltä halpahallin meikkiosaston kautta ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! :-) Haha, mullaki menee aina illat netflixin parissa ja samalla mietin päässäni, et miks en oo ulkona tekemässä jotain järkevämpää :-D
      Ja hei hyvä ku sanoit!! Ollaan tosiaan tulossa matkukseen ja harmittelin just päässäni, että hitto ku täälläpäin ei oo mitään paikkaa missä niitä meikkejä myydään, täytyy siis ehdottomasti muistaa käydä!

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.