SOCIAL MEDIA

7. kesäkuuta 2015

TÄMÄN HETKEN ILONAIHEET

♥ Lähestyvät One Directionin keikat Göteborgissa sekä Helsingissä. Milloin 250 päivää vaihtui 20 päiväksi? Ihanaa päästä pitkästä aikaa myös lentokoneeseen ja tsekkaamaan millainen meno Göteborgissa on!
♥ Motivaatio urheiluun. Kesäloman ensimmäinen viikko oli urheilurintamalla hiljaista aikaisten herätysten ja töiden jälkeisen väsymyksen vuoksi, mutta viikonloppuna sain itseäni taas niskasta kiinni ja suuntasin lenkkipolulle. Tästä ei oo suunta ku ylöspäin!
2
♥ Valokuvaus, käytiin Reetan kanssa torstaina kuvailemassa Verlassa ja mä oisin voinu viettää siellä vaikka koko päivän! Niin paljon ihania maisemia ja kuvauspaikkoja, malli vaan puuttuu edelleen...
♥ Kesäpukeutuminen, vaikka vielä ainakaan mä en pärjää ilman joko pitkiä housuja tai paitaa niin nautin silti siitä, ettei tarvi vetää viittä villapaitaa päällekkäin, jotta tarkenis ulkona.
11
♥ Materialismionnellisuus, oon tehnyt muutamia mieluisia kesähankintoja viime aikoina, mutta niistä lisää myöhemmin oman postauksen merkeissä.
♥ Kotikoti, oli ihana tunne jättää yksinasuminen ja Heinola kesäloman ajaksi taakse ja tulla takaisin lapsuudenkodin maisemiin, vaikka kyllä mä siitä omasta rauhasta ja yksinasumisestakin tykkään! 
12
♥ Uusien biisien löytämien ja kuunteleminen repeatilla, musapostausta on tulossa ensi viikolla niin pääsette tekin kurkkaamaan jälleen mun soittolistalle!
♥ Yöpöydällä lukemista odottava lehtipino, joiden kimppuun käyn vielä tänään ennen nukkumaanmenoa.
8

2 kommenttia :

  1. Voi kunpa itekin pääsisin 1D:n keikalle! :D Mun kaveri pyysi mua sen mukaan Helsingin keikalle, mutta aikataulujen takia ei onnistunukaan x( Noh, ehkä joskus tulevaisuudessa sit!

    http://sofiaidaanneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi harmi :-( Toivottavasti säki vielä joku päivä näät pojat! :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.