SOCIAL MEDIA

12. kesäkuuta 2015

SNEAK PEEK

Tulevana sunnuntaina vietetään tämän kesän ensimmäiset juhlat ja tällä kertaa on vuorossa mun pikkuveljen konfirmaatio. Tosi hassua ajatella, että sekin on jo niin vanha, että pääsee ripille, tosin mä isosiskona tuun pitämään sitä aina sellasena pienenä pallerona. Tosiaan, vaikka meille ei mitään isoja pippaloita tulekaan, mun oli pakko hankkia näitä juhlia varten uus mekko ja tää mekonmetsästyshän oli varsinainen jännitystarina. Kyttäsin Membersiltä varmaan muutaman kuukauden sopivaa mekkoa, mutta vasta pari viikkoa sitten tärppäsi ja klikkasin sen kotiin. Tähän päivään asti tota kyseistä ihanuutta sain odotella, mut onneks se ehti perille ja oli vielä sopivan kokonenkin! Voitte varmaan kuvitella sen stressinmäärän, kun mulla ei ois ollu mitään muita juhlavaatteita ja  olin valmistautunu lähtemään paniikkimekko-ostoksille huomenna aamulla. Onneks ei tarvi ja kaikki on valmiina sunnuntaita varten!
44
2
ffff
1
´1234

2 kommenttia :

  1. munkin pikkuveljellä on konfirmaatio tänä kesänä, vähän asu kriiseilen itekkin varsiki kenkien suhteen :-D mutta hei, laitaha kuvaa koko asusta sitte juhlien jälkeen! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ollu kriisiä onneks kenkien suhteen, ku noi löyty jo valmiina kaapista, mutta toi mekko oliki sit asia erikseen, perus asukriiseilyt, haha :-D Ja joo, ihan varmasti laitan!! :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.