SOCIAL MEDIA

14. kesäkuuta 2015

KESÄN SHOPPAILUJA

aa
aa1
Mä en oo koskaan ollu semmonen tyttö, kellä on miljoonat bikinit varastossa oottamassa käyttöä. No pari kesää niitä samoja bikeneitä käyttäneinä oli ehkä ihan hyväkin idea päivittää bikinivarasto ajantasalle. Nämä mä ostin Cubuksesta ja hintaa oli n.7/kpl. Rantakelit missä ootte?
aaa2
aa3
Seuraavaksi parit housut, jotka nappasin mukaan BikBokin aleista. Ja arvatkaas mitä? Nyt niiden metsästys on loppunut, nimittäin täydellisten boyfriendfarkkujen. Vaaleaa farkkua, käärityt lahkeet ja reiät polvissa, voiko farkuilta enempää toivoa? Eikä hintakaan ollut 15 euroa enempää. Oon myös jonkun aikaa haaveillut leveälahkeisista housuista ja mulla kävi tälläkin saralla hyvä tuuri, sillä nappasin noista viimeisen kappaleen. Noi on ihanan kevyet jalassa ja vähän erikoisempi kuosi miellyttää myös mun silmää. Nämä molemmat tulee varmasti näkymään paremmin tulevissa asukuvissa.
aaa4
Havahduin yks päivä siihen, että mun vaatekaapista ei löydy melkein yhtään sellasia peruspaitoja, jotka sopii yhteen minkä tahansa kanssa. Nappasin Hennesiltä mukaan valkoisen t-paidan, joka toimii aina ja yhdistinkin ton jo eilen noiden leveälahkeisten housujen ja bombertakin kanssa.
aa5
aa7 Tällä viikolla postissa tuli myös kaksi superkivaa juttua House of Brandonilta, joka on varmasti monelle tuttu nettikauppa. Olin ihaillut tätä rentoa pitkähihaista raitamekkoa* aikaisemminkin ja tää sopii mun mielestä sekä arkeen että juhlaan erilaisten asusteiden kanssa. Hintaa tällä oli n. 21 euroa ja suoraan tuotteeseen pääsette tästä! Kannattaa käydä tsekkaamassa, sillä tuolla on toinen toistaan ihanempia mekkoja kesänjuhliin. Toinen mun valitsema juttu olikin vähän hankalampi kuvata, mutta tuutte näkemään sen asukuvissa ensi viikolla ;-)

*Saatu yhteistyössä.

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.