SOCIAL MEDIA

1. kesäkuuta 2015

KESÄKUUN ENSIMMÄINEN

Kesäkuun ensimmäinen päivä ja samalla ensimmäiset asukuvat! Lomaa on kulunut vasta muutama päivä, mutta mä oon ehtinyt tehdä jo vaikka ja mitä. Lähdin extemporena Lahteen ja vietin hauskan viikonlopun kivojen ihmisten kanssa, oon alottanut työt, kävellyt monia monia kilometrejä, tilannut tuleviin rippijuhliin mekon, nauranut niin, että vatsaan sattuu, suunnitellut tulevia kesänreissuja, herkutellut, ottanut kuvia ja ehkä myös stressanut liikaa tyhmistä asioista ja masistellut ulkona vallitsevaa säätä. Kesä on vasta alussa ja mä oon edelleen sitä mieltä, että tästä voi hyvinkin tulla se päällikkökesä!
blog4
blog5
blog3
blog7
blog2 dress 2hand denimjacket veromoda bag 2 hand earrings glitter shoes converse

2 kommenttia :

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.