SOCIAL MEDIA

13. kesäkuuta 2015

HERKKUJEN MARKKINAT

Mut revittiin tänään sängystä ylös jo yhdeksän aikohin, sillä mun äiti hinku päästä käymään markkinoilla. Mun ensimmäiset ajatukset meni suunnilleen näin: pliis anna mun vielä nukkua ja mitkä hiton markkinat, antakaa mun kaikki kestää...  Mulle sanasta markkinat automaattisesti mieleen tori, jossa on muutamia kojuja ja mummoja aamukahvilla. Ton pienen alkukankeuden jälkeen mä istuinkin autossa jo paljon paremmalla mielellä, sillä kyseessä olikin Ranskalais-Italialaiset markkinat, joka tarkoitti mun kohdalla paljon uusia makuja. Maisteltiin oliiveja, erilaisia suklaita, leivoksia, juustoja ja se fiilis siellä! Ihastuin täysin ulkomaalaisten torimyyjien iloisuuteen ja avoimuuteen, pitäis varmaan itekkin suomalaisena ottaa vähän mallia. En ollut ikinä ennen käynyt vastaavanlaisessa tapahtumassa eikä mua oo suoraansanoen hirveesti kiinnostanutkaan, mutta sen verran siisti juttu tää oli, että on ehdottomasti käytävä tsekkaamassa, jos vastaavanlaisia juttuja vielä lähiseuduille ilmestyy!
9
8
7
3
6
5
4
2

2 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Tuol oli oikeesti ihan älyttömän kiva fiilis! Naureskelin vaa sitä, että ihme ku Kouvolassa ees järjestetään jotain tämmöstä :-D

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.