SOCIAL MEDIA

15. kesäkuuta 2015

DRESS UP

Tässä parempia kuvia eiliseltä, kun vietettin mun veljen rippijuhlia niin kuin aiemmin jo vihjailinkin. Vaalean eri sävyjä, pörrötakki, vähän timantteja ja glitteriä, balleriinat, kiharat hiukset, tuplapallokorvikset ja kaunis mekko ihanalla selkäleikkauksella, niistä oli mun asu tehty. Kumpa tälläsiä juhlia tulis useamminkin, että pääsis kunnolla laittautumaan.
mä11
mä6
mä5
mä8
mä14
mä4
mä13
mä3
mä7
dress members.com furjacket ginatricot earrings glitter

4 kommenttia :

  1. Todella kaunis tuo sun mekkosi ja sopii sulle oikein nätisti! :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, mäkin viihdyin toi päällä yllättävän hyvin! :-)

      Poista
  2. Toi mekon väri sopii sulle tosi hyvin :-)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.