SOCIAL MEDIA

26. toukokuuta 2015

RANDOM FACTS 2

Random faktoja musta osa kaksi olkaapa hyvät. Ensimmäisen osan voi käydä kurkkaamassa täältä!

1. Käytän snapchattia nenällä. Kuulostaa oudolta ja ei varmaan avaudu muille kun snapchatin käyttäjille, mutta siis tiiättekö, kun siinä sä voit painamalla vaihtaa mystorysta toiseen, jos et jaksa kattoa sitä loppuun asti. Jos teen samalla toisella kädellä muuta niin painan nenällä sitä ruutua, että se vaihtaa seuraavaan. Voisko olla hankalammin selitetty. Haha pitäkää vaan mua outona :-D

2. Esittelin pari postausta sitten kengät, joiden pohjin kerroin kivien tarttuvan helposti. Ton seurauksena mulle on tullu pakkomielle kaivaa aina joka käyttökerran jälkeen ne kivet sieltä pois. Tässäkään ei oo mitään järkeä, kun niihin kertyy joka kerta uusia kiviä, mut teen sitä silti.

3. Istun aina jalat tuolilla mitä oudoimmissa asennoissa. Oon tehny tätä niin kauan kuin muistan, aina pitää olla jalat joko toisella penkillä tai muuten vaan solmussa siinä oman tuolin päällä.
blog2
4. Mulle on aina ollu tosi vaikee ostaa farkkuja, koska mulla on niin pitkät jalat. Kävin kerran testaamassa niitä Ginan Alex-merkkisiä farkkuja, kun joku vinkkas mulle niistä ja netissäkin lukee, että ne sopii pitkäjalkasille. Mut kuinkas kävikään, lahkeet jäi reippaasti nilkan yläpuolelle. Jollain taitaa olla vähän eri käsitys pitkäjalkasista... :-D No onneks oon kuitenkin löytänyt luottomerkin, joten ikuinen farkkujenmetsästys on nyt ohi.

5. En oo koskaan nähnyt esim. Titaniccia, Taru Sormusten herrasta ja monia muita leffoja, jotka jokaisen kuuluis nähdä elämänsä aikana edes kerran. Tykkään myös kattoa elokuvia mieluummin teatterissa kuin kotona. Ties kuinka monta kertaa oon nukahtanut sohvalle kesken leffan...

6. Rakastan bussissa ja junassa istumista. Voisin helposti istua vaikka 5h putkeen niissä ja kuunnella musiikkia, se on mulle vähän niiku sellasta rentoutumisaikaa.

7. Julkiset on myös paras paikka nukkua! Nukahdan valehtelematta joka kerta bussiin, jos on vähänkin pitempi matka kyseessä. Saan aina kuulla ihmettelyjä siitä kuinka voin nukkua bussissa, ku siellä on niin kova meteli ja kovat penkit.
blog1
8. Maiston ekan kerran pekonia kaks vuotta sitten, muikkuja ja silliä viime vuonna sekä avokadoa ja kesäkurpitsaa viime viikonloppuna. Saan kuulla tästä aina välillä ja mua itteänikin naurattaa, ku en oo maistanu noin perusjuttuja :-D

9. Koukutuin netflixiin vasta viime vuoden lopussa ja sieltä jotain sarjaa kattoessa en koskaan pysty jättämään sitä siihen yhteen jaksoon... Lempparisarjat tällä hetkellä on Gossip Girl ja Orphan Black.

10. Mä ajattelen ja analysoin joskus ihan liikaa. Esimerkiks jos joku lähettää mulle viestin alan miettimään, että tarkottikohan se tätä nyt hyvällä vai pahalla, miks se ei laittanut hymiötä, tai sanoinkohan mä nyt jotain ihan tyhmää.

2 kommenttia :

  1. haha, sama kohtalo meillä noitten ginan farkkujen kanssa, lahkeet oli ihan liian lyhyet .. :-D

    palailin takas bloggaamisen pariin : http://tthekidult.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikä, en oo onneks sit ainut!! :-D
      Ja tervetuloo takasin, täytyyki käydä tsekkailemas sun uus blogi! :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.