SOCIAL MEDIA

22. toukokuuta 2015

RAITEILLA

Mullahan on nyt kunnon draivi päällä näiden postausten suhteen, tää on jo neljäs postaus tällä viikolla. Kesä, sen kivat suunnitelmat ja työt lähestyy kovaa vauhtia eikä kouluakaan oo enää ku viikko jäljellä. Ei voi taas muuta kun ihmetellä tätä ajankulua, mutta se siitä, tällä kertaa vuorossa asukuvia. Mua harmittaa, kun oon saanut julkastua tänne näitä niin vähän, mutta eiköhän sekin asia kesän aikana korjaannu, kun voin pistää mun hovikuvaajan eli mun veljen kunnolla hommiin. Hän varmaan hyppis riemusta lukiessaan tätä, tai sitten ei... Näitä kuvia otettiin pari viikkoa sitten yhtenä nättinä iltana ja se oli jotenkin tosi mukava päivä ilman mitään kummempia syitä. Näihin kuviinkin saatiin taltioitua se kiva fiilis ja asukin miellyttää kovasti mun silmää. Mitä te ootte mieltä? :-)
raiteet1
raiteet3
raiteet4
raiteet10
raiteet5
raiteet9
shirt h&m jeans bikbok furvest h&m shoes dinsko

4 kommenttia :

  1. On kyllä ihania kuvia ja ihana asukin! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa että on draivi päällä, kun mä niim rakastan lukee sun blogia ja odotan aina innolla uutta päivitystä!♡ ehdottelin joskus sulle niistä resepteistä postailua ja täällä vesi kielellä ja ootan josko draivi tois tullessaan sellasenki postauksen tänne :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon ihana!❤
      Reseptipostauskin on tulossa mahdollisimman pian, mut ei kannata oottaa liikoja, koska ei mun keittiössä synny perus kotiruokaa ihmeellisempää :-D

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.