SOCIAL MEDIA

18. toukokuuta 2015

MAY VIA PHONE

blogi3
1. Oon ihastellut kuluneen kuukauden aikana toinen toistaan ihanimpia auringonlaskuja mun ikkunasta, pitäs joku päivä lähteä ihan tarkotuksella kuvaamaan noita.
2. Oon kerennyt treffaamaan Reettaakin pariin kertaan ja saanut päiviteltyä kuulumiset ajantasalle.
3. Lempparikisu♥
4. Havahduin vähän aika sitten siihen kuinka vihreetä ulkona oikeesti on, näyttää ihan kesältä!
blogi2
1. Äitienpäivänä poikettiin pienessä sisustuskaupassa ja tuolta ois löytynyt vaikka mitä kivaa omaankin kotiin.
2. Yks mun lempparitakeista keväällä, toi on löytänyt tiensä mun päälle valehtelematta joka päivä viimeisen viikon aikana.
3. Mangojuustokakkua äitienpäivänä, kerrankin mä onnistuin enkä esim. tiputtanut koko komeutta uunin luukun päälle.
4. Asukuvailua hiekkakuopalla.
blogi1
1. Voi kumpa tää tukka näyttäis vieläkin tolta...
2. Torstaina otettiin suunnaksi Vantaa ja Flamingo pienen miniloman merkeissä ja käytiin myös italialaisessa syömässä.
3. Tälläset näkymät oli meidän hotellihuoneen ikkunasta illalla.
4. Ja tällä hetkellä ulkona näyttää jälleen kerran lähinnä tältä.

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.