SOCIAL MEDIA

29. toukokuuta 2015

LOMALLA...

...tai sitten ei, sillä musta ei yhtään tunnu siltä, että oisin lomalla ja maanantaina starttaa kuukauden kestävä kesätyö, joten eipä tässä ihan vielä käännetä unirytmiä väärinpäin tai maata auringossa koko päivää. Oon myös tullu siihen tulokseen, että mä tuskin ikinä opin pakkaamaan fiksusti. Tänään mun toka vuosi ammattikoulussa sai päätöksensä ja oli aika pakata kimpsut ja kampsut ja suunnata nokka kohti kotikotia seuraavaksi kaheksi kuukaudeksi ja voitte vaan kuvitella sitä tavaranmäärää... Se muistutti lähinnä parin vuoden takasta muuttokuormaa kuin kahen kuukauden lomakamoja. Joka tapauksessa, töistä huolimatta mä aion nauttia tulevasta kesästä ja sen tuomista kivoista jutuista, tehkää tekin niin! Ja jos jollain on vielä kesäfiilis kadoksissa niin tsekatkaapa alla oleva kuvapläjäys mun maanantaiselta kuvausreissulta ;-)
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.