SOCIAL MEDIA

20. toukokuuta 2015

4 X SHOPPINGS

Esittelyssä kuluneen kevään pienet, mutta sitäkin mieluisimmat hankinnat jo kuukausien takaa!
takit
Ihastuin keväänä pastellinväreihin varsinkin takeissa ja siitä johtuen mun oli pakko kotiuttaa tää sama takki vaaleansinisenä että vaaleanpunasena. Nyt jälkikäteen kun miettii, nii oishan ton toisen voinu ehkä sittenkin jättää pois... Nämä on Hennesiltä ja hintaa yhdellä takilla oli muistaakseni 50 euroa. Toisen mä ostin lahjakortilla ja toinen oli puoleenhintaan, joten ei nää onneksi rokottaneet lompakkoa ihan hirveesti.
mekko
BikBokin auetessa Lahteen pyysin mun kavereita nappamaan sieltä mulle pari juttua ja toinen niistä on ihana off-shoulder mekko, jonka parempi kuva löytyy täältä. Tää makso alennuksen kanssa n. 20 euroa ja tulee varmasti olemaan yks kesän käytetyimpiä vaatteita.
kengät
Saanko esitellä tän kevään käytetyimmät kengät! Näillä on älyttömän mukava kävellä ja noiden malli miellyttää kovasti mun silmää. Ainut miinus näissä on mun mielestä vähän styroksin tuntuinen pohja, jonne jää kaikki kivet ikävästi kiinni. Pelkään, että joku päivä ne kivet tulee vielä pohjasta läpi ja saan sanoa heipat näille lemppareille. Näitä löytyy Dinskosta neljälläkympillä!
farkut Sen jälkeen kun luin postauksen näistä BikBokin Never Denim farkuista en oo muita käyttänytkään. Oon hamstrannut näitä muutamat alennuksista, koska 60 euroa on mun mielestä opiskelijalle aika suolanen hinta farkuista. Mut onhan nää nyt hintansa arvoset, mulla ei oo muuta ku positiivista sanottavaa. Mulla on vielä toinen pari kaverilla jemmassa, pitäs saada haettua ne joku päivä, että pääsisivät käyttöön.

Ps. Käykää tsekkaamassa viime postauksen video ja ottakaa siitä vähän kevätfiilistä, jos ette oo vielä sitä ehtineet nähdä!

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.