SOCIAL MEDIA

20. huhtikuuta 2015

YLEISIMMÄT KUVAUSPAIKKANI

Sain Annin blogista hauskan idean ja päätin soveltaa sitä omaan blogiinikin. Nyt vuorossa siis esittely yleisimmistä kuvauspaikoista, jossa meikäläisen asukuvat tulee napsittua ja vähän juttua siitä millasista kuvauspaikoista ylipäätään tykkään.
DSC06376
blog2
DSC03691
Tiellä
Tää on ehkä yleisin tausta mitä mun kuvissa näkyy. Mun asukuvienottoprosessi menee yleensä niin, että suostuttelen tunnin poikaystävää tai mun veljeä edes lähtemään ottamaan kuvia ja sitten kun saan raahattua jommankumman ulos päädytään yleensä meiän pihatielle näpsimään muutamat otokset. Mut ei siinä, mun mielestä tollanen yksinkertanen tausta toimii, jos haluaa huomion pysyvän itse asussa tai on liian laiska lähtemään omaa pihaa pidemmälle.
DSC00545
DSC02286
DSC05804
Seinää vasten
Toinen tausta, jota mun kuvissa hyvin usein esiintyy on erilaiset seinät. Mua kiehtoo varsinkin sellaset vanhemman ja rososemman näköset seinät. Niissä olevien erilaisten värien ja pintojen avulla saa kuvien taustoihin helposti pientä extraa. Noista ylläolevista keskimmäinen on ehkä lähinpänä sellasta mitä koitan tässä selittää ja se onkin yks mun kaikkien aikojen lempparikuvauspaikoista.
DSC03413
DSC07398
DSC08082
Luonnossa
Luonto varsinkin kesäisin ja syksyisin on myös yks mun lemppari kuvaustaustoista. Syksyllä tykkään siitä luonnon väriloistosta ja kesällä tulee hypittyä aika usein jossain pellolla tai heinikoissa asukuvien merkeissä. Nää tuo kivaa vaihtelua siihen yleiseen kaupunkikuvaan.
DSC01040
DSC03359
Erikoisemmaissa paikoissa
Viimeisenä vähän erikoisempia paikkoja, jotka muhun nappaa on esim. vanhat ratapihat, junanraiteet ja graffitiseinät. Tälläsissä paikoissa pitäis ottaa useemminkin kuvia ja ois kiva päästä joskus itekkin sinne kameran taakse ja pitää kunnon teemakuvaukset!

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.