SOCIAL MEDIA

25. huhtikuuta 2015

LATEST SNAPS

Kivaa lauantai-iltaa tyypit! Illalla postaaminen ei todellakaan oo mun juttu, mutta halusin kuitenkin tulla moikkailemaan teitä satunnaisten kameraräpsyjen kanssa. Viikonloppu on menny tuttuun tapaan rennoissa merkeissä ja kohta mun suunta onkin unten maille, sillä huomenna oottaa aikanen herätys.
10
9
Vielä vähän paremmat kuvat siitä tacosalaatista ja banaanimunffinsseista, joita viikko sitten tuli väsättyä. Noi ku sais nyt eteensä niin ai että... Sain muuten tänään mielenkiintosen postausehdotuksen, miltä kuulostaisi postaus mun lemppariresepteistä ruokiin ja leivonnaisiin liittyen? 
8
Oon vihdoin ja viimein alottanut lukemaan Pretty Little Liarsseja kirjoina, kun onnistuin bongaamaan ne vahingossa Heinolan kirjaston hyllystä. Yleensähän se menee niin, että kirjat on parempia kuin elokuvat, mutta mun mielestä näiden kohdalla se menee just toisinpäin.
6
7
Oon ehtinyt hankkia myös uuden kännykän mun käsiin hajoavan Samsungin tilalle. Päätin vaihtaa Samsungista kokonaan pois ja ostin Sony Xperia M2 Aquan ja oon ollut tähän (varsinkin akun kestoon) todella tyytyväinen. Enää ei oo sitäkään ongelmaa, että whatsappin avaamisessa ja yhden viestin kirjoittamisessa menee 5min ja puhelin sammuilee ja käynnistyy itekseen monta kertaa päivässä.
5
Ette voi käsittää kuinka paljon toi vaihteleva sää ärsyttää mua. En haluis valittaa ja joutua siihen perinteiseen sääbloggaajan rooliin, mut kun vuorotellen sataa vettä ja rakeita, tulee ihan pimeetä, paistaa aurinko, tuulee ja tätä samaa monta kertaa päivässä niin voi hohhoijaa. Voisko se kevät nyt vaan tulla sieltä kunnolla..
1
2 Vähän sneakpeekkiä paikasta, jossa kuvattiin tulevia asukuvia, tonne on ehdottomasti pakko päästä uudestaan vähän lämpimällä säällä. Kattokaapa muuten tota maisemakuvaa! Hiekka, puut ja taivas muodostaa tohon ainakin mun mielestä tosi siistin näköset kerrokset.

4 kommenttia :

  1. Tosi kiva postaus ja ihana blogi! :)


    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. onks tossa alimmassa kuvassa sun poikaystävä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, nyt ei ihan osunu nappiin, siinä on mun pikkuveli! :-D

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.