SOCIAL MEDIA

13. huhtikuuta 2015

IN & OUT 1

Long time no see vai miten se meni? Voisin aloittaa tän postauksen muiden bloggaajien tapaan kertomalla miljoona syytä miksi postauksia ei oo kuulunut, mutta taidan jättää sen muille ja hypätä suoraan asiaan. Ootte varmaan jossain blogeissa nähnyt ennenkin tälläsiä in ja out postauksia ja tästä lähtien niitä alkaa näkymään säännöllisen epäsäännöllisesti myös täällä. Oon listannut ylös viime aikoina muutamia juttuja, joita oon nähnyt kaupoissa, kaduilla, kuullut kavereita tai bongannut muuten vaan somesta ja koonnut niiden perusteella tän postauksen. Korostan vielä, että nämä on vain mun omia mielipiteitä, joten kenenkään ei tarvitse ottaa nokkiinsa. Eri mieltä saa ja pitää olla!

IN
in2
Off-shoulder paidat ja mekot on ainakin yks juttu mihin mä oon tykästynyt ja joita kaupat on pullollaan. Varsinkin kesällä ruskettunutta ihoa vasten noi näyttää älyttömän hyviltä.
in3
Toinen juttu mistä oon huomannu kauppojen täyttyvän on rennot housut erilaisilla kuoseilla. Mun vaatekaapista löytyy tollasia kolmin kappalein, sillä hamstrasin niitä jo valmiiksi viime joulun aleista. Tälläsenä vilukissana mä oottelen kuitenkin vielä lämpimimpiä kelejä, että uskaltaisin vetästä ne jalkaan.in1
Yipitkä polkkatukka tuntuu olevan myös kova juttu, sillä tosi monet pitkähiuksiset on alkanu haaveilla lyhyemmästä tukasta, ainakin niiden puheiden perusteella mitä mun korviin on kantautunu. Vaihtelu virkistää ja oman kokemukseni perusteella mua ei ainakaan kaduta yhtään, että leikkautin omasta reuhkastani ainakin 10cm pois.

OUT
out3
Mä oon lopen kyllästynyt facebookkiin, vaikkakin sen etusivua tulee rullailtua edelleen monta kertaa päivässä. Profiilikuvaa taas tulee vaihdettua muutaman kerran vuodessa ja omia päivityksiä tehtyä sitäkin vähemmän. Enemmän mä tykkään nykyään päivitellä instagramia, josta mut löytää nimimerkillä @iinkaeveliina.
out2
Tässä on kans yks trendi mikä ei nappaa muhun sitten ollenkaan. Joo emojit on kyllä kivoja ja niitä tulee käytettyä ahkerasti whatsapissa, mutta sinne ne sais myös jäädä... Emojivaatteet, ei kiitos.
out1
Vikana listalta löytyy liika valkoinen sisustuksessa. Mä suosin paljon valkoista sisustuksessa, mut tiiättekö sillon ku se menee jo liiallisuuksiin? Mun mielestä mukana pitää olla jotain väriä ja joku juttu, joka saa kodin näyttämään just sun näköseltä.

Kuvat Pinterestistä.

2 kommenttia :

  1. Oma ylipitkä polkkatukka ei kyllä tunnu tai näytä kivalta sitten millään! Enkä ihan täysillä noille kuviohousuillekkaan lämpene, mutta noissa out -jutuissa oon samaa mieltä! Eniten toi valkoinen sisustus mua hämmentää. Tuntuu että joka sisustusblogi on tismalleen samannäköisiä kuvia täynnä juurikin ton valkosen sisustuksen takia.. Hyi. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi höh, hiuksetkin on kyllä semmonen juttu että pitää löytää se juttu, joka tuntuu ja näyttää omasta mielestä hyvältä! Mäkin olin alussa samaa mieltä sun kanssa noista kuviohousuista, mutta niin se mieli vaan muuttuu :-D Ja tohon sisustukseen vielä niin valkonen on kyllä nätti, mut silloin ku sitä on liikaa nii ei näytä enää munkaan silmään kovin kivalta.. :-/

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.