SOCIAL MEDIA

29. huhtikuuta 2015

HIEKKAKUOPPA

Mun piti tulla julkasemaan nää kuvat jo eilen, mutta se oli taas niitä päivä kun teksti tökki koko ajan ja jokainen lause tuntui tyhmältä. Tänään on ollu hyvä päivä ja vaikka mielessä pyöriikin samalla kaikenlaista oon osannu nauttia niistä pienistä ilonaiheista. Mainittakoon nyt ainakin, että koitan saada vietyä mun valokuvausharrastusta uudelle tasolle, kuulin (vähän Matti Myöhäisenä tosin), että Nickelback on tulossa Suomeen, varmistunut kesätyöpaikka ja lähiviikoille suunnitellut kivat jutut. Oon aika fiiliksissä.

Näistä kuvista vielä sen verran, että pitäis lähteä useemminkin niin sanotusti merta edemmäs kalaan. Oon aina miettiny, että mun kotipaikkakunnalla ei oo mitään kivoja kuvauspaikkoja, mut olin väärässä. Tuolla hiekkakuopallakin oltaessa näin mun sielun silmin kuinka siistit kuvaukset tuolla vois järjestää. Mallit tosin vaan puuttuu enää... Jos siellä ruutujen puolella kukaan mun kavereista lukee tätä, niin oisko kukaan halukas tulla malliksi? Ilmottautukaa heti!

Nyt jatkan Nickelbackin kuuntelemista ja kirosanojen huutelua koulun Macille, en mä ookkaan ku kohta kaks tuntia koittanut saada editointiohjelmaa toimimaan...
blog3
blog2
blog1
blog8
blog5
blog4
coat bikbok shirt bershka denimvest 2hand jeans cubus shoes converse

2 kommenttia :

  1. Haha voin joskus tulla kuvailee sunkaa !:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuu oikeesti, ei olla nähty ikuisuutee!! Haluisin itekki päästä välil kunnol sinne kameran toiselle puolelle :-D

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.