SOCIAL MEDIA

16. huhtikuuta 2015

BABY BLUE

Moikka! Kuvissa näkyy millasissa kuteissa tuli hengailtua viime viikonloppuna ja vihdoin ja viimein parempia kuvia mun (nyt jo vanhoista) uusista hiuksista. Musta on tullu myös kevään aikana kunnon takkihamsteri ja varsinkin kaikki pastelliväriset takit on tällä hetkellä lähellä mun sydäntä. Vuosi sitten en ois voinu kuvitellakaan vetäväni päälle vaaleansinistä tai vaaleanpunasta takkia, mutta niin ne mielipiteet vaan muuttuu. Kuvissa näkyvästä asusta sen verran, että isot korvikset ja toi babybluen värinen takki tuo mun mielestä kivaa piristystä muuten mulle niin ominaiseen ja yksinkertaiseen asuun. 
Mitä muuta mulle sitten kuuluu? No mun elämä on ollut viime aikoina aikamoista hullunmyllyä erinäisistä syistä johtuen. Koulu ja tulevaisuus stressaa, niin monia asioita pitäis jo tietää, mutta mulla ei oo niistä vieläkään mitään hajua. Mä oon ehkä vähän sellanen ihminen, että ahdistun tosi helposti, mutta elän kuitenkin päivä kerrallaan enkä mieti liikaa tulevaa. Huomenna on onneks taas perjantai ja saa taas hetken rentoutua. Ihanaa alkavaa viikonloppua ja kertokaa mitä tykkäsitte asusta? :-)
bb7
bb8
bb12
bb1
bb2
bb11
bb3
bb6
coat&shirt h&m jeans bikbok sneakers dinsko earrings glitter

2 kommenttia :

  1. Jep, mulla sama homma! Vuosi sitten en olis harkinnutkaan muun väristä takkia kuin musta, harmaa tai valkoinen, mutta tällähetkellä hakusessa jokin pastellisävynen takki! Sulla on muuten superkiva tää ulkoasu!
    http://jennicarita.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti säkin löydät mieleisen takin, noi tuo kyllä kivaa piristystä arkipukeutumiseen! Ja kiitos paljon :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.