SOCIAL MEDIA

4. huhtikuuta 2015

APRIL PLAYLIST

Parin kuukauden aikana on ehtinyt kertyä uusia lemppareita mun soittolistalle, joten eiköhän ois aika taas kurkata mitä sieltä löytyykään. Mun pääsiäislomasta vielä sen verran, että kameranrullaan ei oo tallentunu muita kuin ruokakuvia, joten voitte ehkä päätellä missä merkeissä on loma tullu vietettyä ja miks postauksia ei oo kuulunut. Mietittiin muuten Eliaksen kanssa, että voitais tehä taas joku yhteinen postaus tänne. Millainen postaus teitä kiinnostaisi, oisko pävitetty kysy poikaystävältä tai Eliaksen versio meiän tapaamisesta kiva? :-) Mutta nyt pidemmittä puheitta niitä musiikkilemppareita!

Alex Goot & Corey Gray - Down COVER

Phillip Phillips - Raging Fire

MAGIC! - No Way No
blog6
blog7
Axwell & Ingrosso - On My Way


Madcon - Don't Worry ft. Ray Dalton


Life Of Dillon - Overload

blog5
blog9
Imagine Dragons - Shots

Walk Off The Earth - Rule The World

Joosua - Sudenkorento
blog4
blog8
Morning Parade - Headlights

Juno - Sinä Päivänä Lopetan

Martin Garrix - Don't Look Down ft. Usher

2 kommenttia :

  1. Moip! Joidenkin mutkien kautta päädyin sun blogiin ja ihastuin siihen kyllä ihan täysin! Sun tyyli on ihanan raikas ja tyttömäinen, haha tai en oikee tiiä oliks noi hyvät sanavalinnat mutta tykkään toosi paljon kuiteskin!(:
    Sun kirjotuksista välittyy mun mielestä positiivinen elämänasenne ja sun päivitykset innostaa mua hirveesti :D Mun mielestä olis tosi kiva lukee just vaikka tollanen sun poikaystävän versio teidän tapaamisesta tai sit sellanen 10 asiaa mistä hän eniten sinussa pitää. Joku laaja poikaystäväpostaus kuitenkin, ootte niin sulosia yhdessä:) Sit joku sellanen, mitä teette mieluiten jonkun sun parhaan kaverin kanssa ja jos teil on joku "omanlainen yhteys" niinku monesti parhailla kavereilla on ni kertoo vähä sellasesta :D En tiiä onko nää vähä hupsuja ehdotuksia mut mun mielestä ihmissuhteiden tollaset pienet palaset ja niistä lukeminen on tosi kivaa! Hyvää kevättä :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Ihan ensiks mun on pakko sanoa, että kiitos älyttömän paljon tästä kommentista. Mulla on ollu tänää vähän huono päivä, joten et tiiäkkää kuinka paljon tää mua piristi♥ Kiitos paljon kehuista, ihana kuulla että tykkäät ja saat inspiraatiota mun höpötyksistä :-) Kiitos myös postausehdotuksista, täytyy kysellä Eliakselta mitä mieltä hän on noista ehdotuksista, jos innostuu niin tollanen postaus on varmasti tulossa! Ihanaa kevättä myös sulle♥

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.