SOCIAL MEDIA

19. maaliskuuta 2015

UUTTA KOTONA

Muhun on iskeny jäätävä sisustuskuume, tosin oon vähän myöhässä tän kanssa, sillä tuskin hirveen kauaa enää tässä samassa kämpässä asustelen. Tällä hetkellä mun haaveissa ois uudet ruokapöydän tuolit, sisustustikkaat ja paljon erilaisia tauluja, että saisin tehtyä jollekin seinälle tämän tyylisen systeemin. Kävin eilen lievittämässä vähän tätä kuumetta Jyskissä ja hankin itelleni parit uudet koristetyynyt, peiton ja ekan taulun mun kokoelmaan. Mä ehinkin jo hehkuttaa eilen Eliakselle ja parille kaverille kuinka voisin vaan kääriytyy tohon karvapeittoon ja jäädä asumaan mun sänkyyn. Ja  mitä tohon tauluun tulee, sen sanoma on mun mielestä vaan täyttä totta.
blog2
blog7
blog6
blog3

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.