SOCIAL MEDIA

2. maaliskuuta 2015

UUSIA JUTTUJA

Toivottavasti teiltä ei tuu ihan vielä päivän asut ja muut vaatehömpät ulos korvista, sillä tää on jo kolmas postaus peräkkäin, joka liittyy jollain tavalla niihin. Mä lupaan, että ens kerralla tulee jotain ihan muuta, mutta sitä ennen haluisin kuitenkin esitellä mun vähäiset Tallinnan ostokset ja pari muuta juttua.
blog1
Sifonkinen pitkähihainen paita New Yorkerista 12,95€. Mun kukkakuosivillitykselle ei vieläkään näy loppua, ainakaan siitä päätellen, että kävelin kaupassa heti tän luokse ja nappasin sen kummempia miettimättä mukaan.
blog2
Punainen neuletakki Pull&Bearista myös 12,95€. Mun pukeutumisessa harvemmin näkee räikeitä värejä ja yllätyin vähän itekin tän ostamisesta. Mun mielestä tää sopii hyvin kokomustan asun kanssa, pakko saada asukuvia tän kanssa mahdollisimman pian.
blog3
Laivalta nappasin mukaan uuden Tangle Teezerin ja muutamat kynsilakat. Tiiättekö ku kynsiä lakatessa joutuu oottamaan monta tuntia, että ne kuivuu kunnolla ja ettei niihin ei jää mitään painaumia jos vahingossa osuu johonkin? En tiiä mitä superlakkoja mä tällä kertaa onnistuin ostamaan, sillä noi kuivu ihan kokonaan muutamassa minuutissa. Siis muutamassa minuutissa?! Mavalan lakat on aina ollu mun lemppareita, mut nyt oon tosi positiivisesti yllättynyt.
blog5
Mä oon valehtelematta käyttäny samaa meikkipussia varmaan viimeset neljä vuotta, joten eiköhän ollu aikakin hankkia senkin tilalle päivitetympi versio. Tolla hankkimisella mä tässä kohtaa tarkotan äitin kaapeilla käymistä, sillä varastin tän sieltä. Terveisiä vaan äitille, toivottavasti et ihan kamalan paljon kaipaile tätä!
blog6
Tilasin muutama viikko sitten myös uudet converset Zalandolta ja noi maksoi n. 45€. Mun kenkävarastot on ihan hyvällä mallilla kevättä varten, joten puolesta se sais tulla jo, että pääsen käyttämään niitä. Saa nähä muuten kauanko noi yksilöt pysyy noin valkosina :-D

2 kommenttia :

  1. ihana toi ekan kuvan paita! ♥ pitääpä käydä itekki kattelee sitä kaupasta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mäki tykkään siit ihan hirveesti, eikä todellakaan ollu hinnalla pilattu :-) Ja käy ihmeessä!!

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.