SOCIAL MEDIA

31. maaliskuuta 2015

SUOSIKKEJA LÄHIAJOILTA 1

Moikka! Seuraavaksi ois vuorossa alkuvuonna kertyneiden lempparijuttujen esittelyä. En tiiä kuinka moni teistä on huomannut, että jätin nää postaukset tauolle vuoden vaihduttua. Koin, että joka kuukautiset suosikkipostaukset ei oo se mun juttu, sillä viime vuonna jouduin väkisin keksimään jotkut lempparijutut saadakseni postauksen kasaan. Tänä vuonna päätin, että tälläset muutaman kuukauden välein tehdyt postaukset vois olla kiva juttu, sillä en halunnut jättää näitä kokonaan pois ja mun kohdalla niitä suosikkeja ei ehdi kuukaudessa kertyä kovin montaa. 
7
Viime vuoden lopussa rakastuin erilaisiin takkeihin ja ostin tän kyseisen karvaihanuuden muistaakseni joulukuussa, mutta kovien pakkasten takia tää ei eksynyt päälle kovin montaa kertaa. Nyt alkuvuonna tästä on muodostunu mun luottotakki ja nyt harmittaa kun en ehtinyt ostaa tästä sitä vaaleampaakin versiota.
6
Kuten viime postauksessa kerroin, mun hiukset oli ennen kampaajakäyntiä tosi kuivat ja päätin pidentää niiden pesuväliä vain pariin kertaan viikossa kuivumisen estämiseksi. Likaisten hiusten pelastukseksi ostin testiin Batisten kuivashampoon, josta olin kuullu vaan pelkkää hyvää. Parin testikerran jälkeen voin sanoa, että ne puheet piti paikkaansa ja tää oli ihan nappiostos!
5
Mulla on tällä hetkellä käytössä meikinpoistoaine, joka jättää ihon vähän kuivaksi, mutta mä toimin yleensä sillä periaatteella, että se mitä ostetaan käytetään myös loppuun. Ylläolevaa kasvovettä käytän meikinpoiston jälkeen ja sen jälkeen kasvoille jää tosi raikas tunne eikä kuivuudesta oo enää tietoakaan.
4
Toinen hiuksiin littyvä suosikki on mun ikivanha ilmakiharrin, jonka olemassaolon olin unohtanut ihan kokonaan. Tällä saa loihdittua luonnolliset kiharat tosi helposti ja vaivattomasti.
3
Kerroin myös muutama postaus sitten mun ihastumisesta tauluihin ja löysinkin kotoonta muutamat kehykset lisää. Enää pitäis saada tulostettua jotku kivat kuvat näihin. Tai no, ihan ekaks pitäis oikeestaan mennä ostamaan mustetta siihen hiton tulostimeen...
1
Musiikkilemppari tässä kuussa on ollut Phillip Phillips ja hänen Behind The Light- albumi. Toi julkastiin jo viime vuonna, mutta se onnistui menemään multa jotenkin kummallisesti ohi ja tää löys tiensä mun soittolistalle vasta vähän aikaa sitten. Mun suosikkibiisejä tolta levyltä on ainakin Searchlight, Raging Fire, Lead On ja Midnight Sun.

4 kommenttia :

  1. Onks toi batisten kuivashampoo miten ruskeen väristä? :-D mietin, et olisko toi ruskeille hiuksille parempi kun se perus joka on vaa ihan valkosta.

    http://switchblade-babe.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis toi just tarkotettu ruskeille hiuksille ja jos on juurikasvuu nii toi kuulemma auttaa häivyttämään sitä! Ja jos tosta väristä pitäis jotain sanoo nii se on varmaan lähimpänä tota ruskeeta mitä tossa pullon ympyrässä on :-D

      Poista
  2. Mä käytän pelkkää käsisaippuaa meikinpoistoon ja se kans kuivattaa ikävästi, joten oli mahtava kuulla tosta kasvovedestä! Täytyy kyllä ehdottomasti kokeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile ihmeessä, toi on ainakin mun iholle tosi hyvää!! :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.