SOCIAL MEDIA

24. maaliskuuta 2015

PLANS FOR SUMMER 2015

kesä1
Mä sanoin joskus tän vuoden alussa, että mulla on sellanen tunne, että kesästä 2015 tulee unohtumaton. Se kesä, jota muistellaan vielä monen vuoden jälkeen samalla kylmistä väreistä väristen. Näillä näkymin tulevasta kesästä on nimenomaan tulossa se päällikkökesä. Mulla on paljon suunnitelmia enkä jaksais oottaa enää hetkeäkään niiden tapahtumista. Pliis voisko aikaa jotenki nopeuttaa? Ei sillä ettei se jo nyt kuluis ihan hirveetä vauhtii...
kesä3
Kesällä mä oon onnellisimmillani. Tuleva kesä tuo tullessaan ainakin matkan Göteborgiin hyvän ystävän kanssa ja kaksi One Directionin keikkaa, Ruisrockin, vapauden, auringon ja rusketuksen, ehkä uuden harrastuksen aloittamisen, lukuisia jätskihetkiä, uusia kesävaatteita, paljon uimista ja telttailua, kavereiden 18v synttäreitä, vihreän nurmikon ja paljaat varpaat, grilliruokia, vähän töitä, paljon valokuvausta, videointia ja ikuistettuja hetkiä, huvipuistossa käyntiä, kotimaan matkailua ja toivottavasti paljon uusia kokemuksia. 
kesä2

2 kommenttia :

  1. Kuullostaa ihan huipulta sun tuleva kesä! :-) Itsellä on edessä puolet rapakon takana Jenkeissä ja lisäksi loppukesästä Weekend Festival! :-) Super kivoja kuvia, sekä hyvä postaus idea :)

    Ihanaa tiistaita♥
    http://emmppu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että sunkin kesä kuulostaa ihan mahtavalta!! :-) Kiitos paljon ja ihanaa tiistaita myös sulle♥

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.