SOCIAL MEDIA

5. maaliskuuta 2015

NEW LAYOUT

Jotkut teistä onkin saattanut jo huomata, että mun blogi on kokenut ihan valtavan muodonmuutoksen tän päivän aikana. Luin aikasemmin päivällä Jennan blogia ja ihastelin hänen bloginsa uutta ulkoasua ja siitä tää koko idea sitten lähtikin. Sen kummempia miettimättä mäkin menin ja ostin itelleni uuden ulkoasun. Mua vähän epäilytti miten saan tän toimimaan ja tuleeko mun blogista nyt yhtä html-koodi sekamelskaa, mutta koko prosessi olikin ihan älyttömän helppo ja oon ihan älyttömän innoissani tästä uudesta ulkoasusta. Tän myötä sain myös uutta boostia postaamiseen, sillä onhan se totta (ainakin mun kohdalla), että ulkoisesti silmäämiellyttävä blogi antaa motivaatiota sen ylläpitämiseen. Mitä mieltä ootte, eikö ookkin paljon parempi ku se edellinen mun tekemä räpellys? 

jjdjga

6 kommenttia :

  1. Tää on aivan upea blogi, todella ihana ulkoasu! :-) Näyttä ihan ammattilaisen tekemältä, wau! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon♥ Mä en ois ikinä osannu ite tehä tällästä, eikä tää rokottanu lompakkoa tuskin yhtään, joten oon myös tosi tyytyväinen!!

      Poista
  2. Ainakin puhelimella luettaessa tosu paljon kivempi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, et tää toimii puhelimellaki! :-)

      Poista
  3. Mistä ostit tän ulkoasun ja miten se ostamishomma toimii? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin tän etsy.comista kolmella eurolla ja siis tää tilataa ihan samalla tavalla ku mikä tahansa tuote netistä! Mulle tuli sit sähköpostii tiedosto mikä sisälsi tän ulkoasun ja tarkat ohjeet sen asentamiseen, ei sen vaikeempaa! :-D

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.