SOCIAL MEDIA

26. maaliskuuta 2015

NEW HAIR

Huomaatteko mitään uutta meikäläisessä näissä kuvissa? Jep, mä sain vihdoin ja viimein aikaseks käydä kampaajalla värjäämässä ja leikkaamassa mun entistä leijonanharjaa. En ees muistanu milloin oisin viimeks leikannu mun hiuksia, joten voitte vaan kuvitella kuinka kuivat ja huonossa kunnossa ne oli... Annoinkin kampaajalle aika vapaat kädet ja oon äärettömän tyytyväinen lopputulokseen. Tyveen laitettiin tummempaa ruskeeta ja pituuteen sitten vähän vaaleampaa. Noissa kuvissa tosin jostain syystä näyttää, että mulla ois raitoja, hah. Tota mun reuhkaa myös kerrostettiin ja pituudesta lähti ainakin 10cm pois. Muistatteko vielä tämän postauksen, jossa haaveilin ylipitkästä polkkatukasta? No nyt mulla on samantyylinen ihan puoli vahingossa :-D Kuten jo sanoin, oon tosi tyytyväinen lopputulokseen ja tästä lähtien aion pitää parempaa huolta mun hiuksista. Mitä te tykkäätte, sopiiko mulle tällänen vähän lyhyempi tukka?
blog3
blog1
blog2

2 kommenttia :

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.