SOCIAL MEDIA

16. maaliskuuta 2015

MARCH VIA PHONE

Collage1
1. Hiihtoloma startattiin minilomalla Tallinnaan. Miten tostakin voi olla jo melkein kuukausi?
2. Ilta laivalla kului kivasti diskossa istuskellen ja muutamia esityksiä katsellen.
3. Tässä taidettiin olla oottamassa keskiyön shown alkua.
4. ♥
Collage2
1. Ostettiin muistoksi diskossa napattu kuva ja toi oli yllättävän onnistunu verrattuna niihin mitä otettiin laivaan sisään tullessa :-D
2. Toinen ei tainnu tykätä, ku joutu jäämään meidän reissun ajaksi yksin kotiin.
3. Ihanan raikkaita ja hempeän tyttömäisiä kynsilakkoja kevättä varten.
4. Uuden neuletakin testailua.
Collage3
1. Kuvauskeikalla koulun projekteja varten.
2. Haaveilua sisustustikkaista, pakko pyytää jos mun pappa osais tehä mulle tollaset!
3. Väripilkkuna lähdössä kouluun.
4. Ihania ruusuja, mua houkuttais noiden myötä hankkia yks kimppu tulppaaneja piristämään mun kämppää.
Collage4
1. Käytiin viime perjantaina kuvaamassa yhtä kouluprojektia varten ihan älyttömän nätissä vanhassa kartanossa. Toi kuva ei todellakaan anna oikeutta sille miltä siellä oikeesti näytti.
2. Lauantai vietettiin Eliaksen kanssa shoppaillen ja nauttien tosta ihanasta säästä.
3. Päädyttiin tällä kertaa Rossoon syömään Mamma Marian sijasta ja oli toikin lohipasta ihan törkeen hyvää.
4. Sneakpeekkia mun viikonlopun ostoksista, tuutte näkemään noista parempia kuvia tulevissa postauksissa.

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.