SOCIAL MEDIA

17. maaliskuuta 2015

HAPPY

Mä oon kesäihminen henkeen ja vereen ja tää jo ainakin viikon kestänyt aikainen kevät on saanut mut täyteen uutta energiaa. En vaan saa tarpeekseni tosta valosta ja lämmöstä. En tiiä johtuuko se just tosta auringosta vai mistä, mutta oon ollu viime päivät tosi hyvillä fiiliksillä ylipäätään. Oon herännyt joka päivä pirteenä jo kauan ennen herätyskellon soittoa, valmistautunut rauhassa kouluun, tällä kertaa nauttinut yksinolosta, tehnyt blogijuttuja valmiiksi ja tänään mulle varmistu kesätyöpaikka! Kerrankin tuntuu siltä, että kaikki on hyvin ja asiat järjestyy. 

Kuvituksena toimii pari viikkoa sitten otetut asukuvat. Päältä löytyy muutamia tän hetken lempparijuttuja kutten polvesta revityt farkut, kukkakuosinen paita ja punaset kynnet. Toivottavasti nää jää vikoiksi lumimaisemissa otetuiksi kuviksi ja voin vihdoin haudata toppatakin kaappiin oottamaan seuraavaa talvea. 
1
blog5
blog3
blog6
blog1
shirt newyorker furryvest h&m jeans cubus

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.