SOCIAL MEDIA

23. helmikuuta 2015

RANDOM SNAPS

Halusin tulla moikkaamaan teitä vielä ennen huomiselle laivareissulle lähtöä, joten nyt onkin sopiva aika purkaa kaikki sekalaiset kuvat kamerasta ja lätkästä ne tänne kera pienten selitysten. Seuraavan kerran palataankin sitten Tallinna kuvien merkeissä. Pitäkää ihana loma keillä se nyt alko ja muistakaa rentoutua sekä muille kivaa viikonalkua!
a2
a1
a3
Päivien pidentyessä oon päässyt taas ihailemaan toinen toistaan kauniimpia auringonlaskuja mun ikkunasta. Oottakaa vaan, saatte nähä tälläsiä kuvia vielä kyllästymiseen asti täällä blogissa.
a4
Mä oon tullu nyt siihen tulokseen, että ei oo omatekemän pitsan voittanutta, ihan oikeesti. Loman alettua tollasta on tullu tehtyä ja herkuteltua muutamaankiin otteeseen.
a5
a7
a6
Loman ajaksi tulin majailemaan kotikotiin äitin luokse ja voi että mulla olikin jo ikävä tätä karvakamua. Yllättäen mun kameranrulla täytty heti miljoonista kissakuvista, hah :-D
a8 Käytiin tänään kuvailemassa myös yhet asukuvat, jotka saatte nähdä myöhemmin tällä viikolla. Tota sneekpeak kuvaa enempää en halua vielä paljastaa, mutta kyseinen asu nousi heti mun tämän hetken lemppariasujen kärkeen.

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.