SOCIAL MEDIA

12. helmikuuta 2015

MUN TYYLI 2013

Nyt kipeenä ollessani oon päätyny selailemaan mun vanhoja kuvakansioita läpi ja huomasin, että mun tyyli on muuttunu aika rajusti viimesen parin vuoden aikana. Muistan, kun joskus 2013 vuoden lopussa kirjotin tänne, että oon löytäny mun oman tyylin. Nyt jälkeenpäin naurattaa, koska musta tuntuu, etten vieläkään oo löytäny sitä täysin, mutta parempaan suuntaan ollaan kovaa vauhtia menossa.
2013_3
Oon koittanu koota nää kollaasit suunnilleen vuodenaikojen mukaan eli alotetaan keväästä. Jos mun pitäis kuvailla mun tuolloista tyyliä muutamalla sanalla ne ois varmaan sekava ja vaihtelevainen. Suosin paljon tennareita ja sinisiä farkkuja ainakin näiden kuvien perusteella ja omasta mielestäni mulla ei oo kyllä ollut yhtään silmää yhdistellä vaatteita, ainakaan jos tota oikeen puolista kuvaa kattoo...
2013_4
Kesällä käytin paljon shortseja ja tuolloin hameet ja mekot ei käyny ees mielessä, kun taas nykyään shortsit on väistymässä mun kesäpukeutumisessa taka-alalle. Nykyään mun pukeutumista hallitsee vaaleat ja neutraalit värit, mutta kesällä tykkään edelleen käyttää vähän räväkämmän värisiä yläosia. Voi että, kun tuli ikävä kesää, oon jo niin kyllästyny talvipukeutumiseen.
2013_2
Syksylläkin jatkettiin näköjään samoilla tennarimeiningeillä ja sinisillä farkuilla. Oonkohan mä ees omistanu tuolloin mustia farkkuja, vähän epäilen... Muistan kun hamstrasin tuona syksynä vaatekaapin täyteen värikkäitä neuleita ja tällä hetkellä yritän vaan päästä niistä eroon. Tajusin muuten just äsken, että missä mun kaikki asusteet on? Nykyään mulle tulee tosi alaston olo ilman niitä, koska oon tottunu siihen, että mulla on joka päivä vähintään korvikset korvissa tai kello ranteessa.
2013_1
Talvella muistan mun pukeutumiseen kuuluneen isot neuletakit ja niiden alla tuubitopit, myös keskimmäisen kuvan valkonen kaulahuivi oli myös yks ton talven käytetyimmistä jutuista. Viime ja tänä vuonna mun talvipukeutuminen on koostunut enimmäkseen neutraalin värisistä neuleista, karvaliivistä ja kollaripaidoista. Oon oppinut yhdistelemään eri materiaaleja ja kuoseja ja kaupassa mietin tarkemmin mikä sopii minkäkin kanssa ja, että tuunko mä käyttämään tätä juttua oikeesti.

Jos teitä kiinnostaa voisin tehä samantyylisen postauksen vuodesta 2014 ja sen jälkeen vielä siitä mihin suuntaan haluisin mun tyyliä tänä vuonna viedä. Miltäs kuulostaa? Laittakaa kommenttia, jos näytätte vihreetä valoa.


Ps. Mulla on vähän syvällisempi postaus luonnoksissa odottamassa julkaisua liittyen mun nykyiseen elämään ja ajatuksiin, mutta se kaipaa vielä vähän hiomista ja oon vähän epävarma ja pelokas sen julkasun suhteen. Katotaan jos se ilmestyy tänne joku päivä, viime postaus sai nimittäin miettimään vähän asioita. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että muutaman päivän miettimisen jälkeen, musta tuntuu, että on saanu uuden otteen bloggaamiseen  ja tästä on suunta vaan ylöspäin.

2 kommenttia :

  1. Tosi kiva postaus! Tee ihmeessä 2014 versiokin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja näin ois suunnitelmissa! :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.