SOCIAL MEDIA

18. helmikuuta 2015

LAST SUNDAYS OUTFIT

Mulla on ollu tänään vapaapäivä ja vaikka koko viime viikko menikin sairastaessa, niin no, vapaapäivä kelpaa aina. Ainakin mulla on ollu hyvä syy kattoa koko päivä Gossip Girliä ja makoilla sängyssä. Perjantaina alkaakin jo hiihtoloma ja sen suunnitelmat on vielä vähän auki, mutta ainakin ois tarkotus nähä kavereita ja käydä pyörähtämässä Tallinnassa, värjätä hiukset sekä muuten vaan rentoutua. Täähän meinaa olla yhtä "lomailuu" koko ajan, haha :-D

Ehittiin napsasta viime sunnuntaina asukuvat pitkästä aikaa ja mun päälle näköjään valikoitu jälleen kerran yhet tän talven käytetyimmistä vaatteista. Tota huivia oon pitäny valehtelematta joka päivä ja karvaliivikin eksyy vähintään kerran viikossa päälle. Onneks kevät tekee kovaa vauhtia tuloaan, sillä mun pukeutuminen on ollu suht tylsää viime aikoina ja tekis mieli uudistaa koko vaatekaappi. No eiköhän sieltä Tallinnasta tartu jotain kivoja kevätvaatteita matkaan.

Ps. Tilattiin äsken lentoliput kesäks Göteborgiin, oon niin innoissani!
blog1
blog6
blog5
blog2 shirt h&m furryvest h&m jeans cubus scarf ginatricot shoes catmandoo

2 kommenttia :

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.