SOCIAL MEDIA

16. helmikuuta 2015

FEBRUARY VIA PHONE

Päätin jatkaa tänäkin vuonna jo näitä tutuksi tulleita kuukausittaisia puhelinkuvapostauksia ja vaikka onnistuinkin jo skippaamaan viime kuun (ei sillä, että siinä ois ollu mitään suurempaa nähtävää) niin ei anneta sen haitata ja alotetaan suoraan tästä kuusta.collage1
 1. Uusien korvisten testailua, noi on ihan lempparit.
 2. Oon kohdannu toinen toistaan kivemman näkösiä talvimaisemia tänä vuonna ja tää on otettu melkein mun kotipihalta.
 3.  Tän hetken lempparijuttuja, isot korvikset, glitterkynsilakat ja Marc Jacobsin hajuvesi.
 4. Minä ja yks mun lempparitytsyistä!
collage2
 1. Selfietime. Kattokaa mun hiuksia, miks ne ei vois aina näyttää tolta?
 2. Äitin kanssa pihveillä Ristorante Momentossa, joka nousi heti mun lemppariravintoloiden kärkipäähän.
 3. True.
 4. Käytiin rakentamassa valot ja äänentoisto pari viikkoa sitten tosi myöhäsiin pikkujouluihin :-D
collage3 1. Koko viime viikko meni sairastaessa vuorotellen kuumetta, yskää, kurkkukipua ja flunssaa...
 2. Nyt ollaan taas elävien kirjoissa ja eilen jaksoin jopa laittautua asukuvia varten.
 3. Tänä aamuna oli ihan mielettömän nätti sää, oisin voinu jäädä ihailemaan tota maisemaa vaikka kuinka kauaks aikaa.
 4. Kattokaa nyt näitä kahta vikaa kuvaa! Mua jäi hirveesti harmittamaan, kun en saanu tästä näystä kameralla kuvia, mutta ehkä ens kerralla sitten.

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.