SOCIAL MEDIA

28. helmikuuta 2015

ASUINSPIRAATIOTA KEVÄÄSEEN

Kevät lähestyy kovaa vauhtia ja mulla ainakin meinaa olla asuideat vähissä. Sheinsidelta kysyttiin, josko haluisin tehä kollaasia heidän tuotteistaan ja kokosin heidän valikoimansa perusteella muutaman asun eri tilanteisiin. Päätin koota nää kollaasit sillä perjaatteella, että melkein kaikki vaatekappaleet löytyisi jo jossain muodossa mun vaatekaapista. Toivottavasti joku muukin ku minä sai tästä jotain irti ja kertokaa ihmeessä mikä asu nappaa eniten!
City

Kaupungille esimerkiksi kahville tai shoppailemaan pukisin jotain mahdollisimman rentoa ja helppoa, jossa viihtyy helposti koko päivän ja tota kaikkea mun mielestä toi ylläoleva asu on. Vielä tällä säällä en lähtis huitelemaan tolla asulla, ainakaan ilman sukkiksia, mutta ei tää niidenkään kanssa pahalta näyttäis. Omasta takaa multa löytyy jo raitamekko, conssit, mustat korvikset ja äsken klikkasin Onlysta tuollaisen samantyylisen takin tulemaan kotiin. Kevät tuu jo.

school

Kouluun sen sijaan pukisin jotain aika perusjuttuja, kuten mustat polvista revityt farkut, jotka tuunasin itse sekä pooloneuleen, kun niitä voi vielä käyttää. Mun kamelitakkikin on jäänyt viime aikoina vähäiselle käytölle, mut eiköhän sekin pääse kevään aikana kovaan käyttöön. Kouluun pukeudun usein tosi yksinkertasesti, mutta tykkään tuoda asuun pientä piristystä esimerkiksi jollain värikkäällä kynsilakalla.

party

Juhliin tai joihinkin synttäreille (joissa käyn itseasiassa nykyään tosi harvoin) haluisin ehdottomasti pukea skortsit, siistin topin ja korkeat korot. Vapaa-ajalla tulee harvemmin käytettyä korkoja, sillä oon jo valmiiks niin pitkä, että huitelen ilman niitäkin muiden pään yläpuolella. Muuten vielä niin yksinkertaisen asun lisäksi lisäisin huulipunaa, kynsilakkaa ja näyttäviä koruja.

Toteutettu yhteistyössä Sheinsiden kanssa.

2 kommenttia :

  1. Wautsi, ihan mahtavia asukokonaisuuksia! Sulla on ihan tajuton tyylitaju, niin makeita yhdistelmiä, että oon ihan kateellinen. Oot huippu♥

    Ihanaa viikonloppua :-)
    http://emmppu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua kiitos kiitos kiitos, ihana kommentti! Et tiiäkkään kuinka paljon tää piristi mun päivää♥

      Sullakin on muuten älyttömän kiva blogi ja ihanaa viikonloppua myös sulle :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.