SOCIAL MEDIA

26. helmikuuta 2015

260215

Tallinnan matkalta kotiuduttu ehjin nahoin, mutta sitäkin surkeemman kuvasaldon kera. Kamera kulki kyllä laukussa koko ajan, mutta en tiiä miks sitä oli niin vaikeeta kaivaa esiin kaikissa kivoissa tilanteissa. Mitään erikoisempaa postausta meiän reissusta ei oo siis tulossa, mutta siihen kuulu mm. buffetissa uusien makujen testailua ja muuten vaan itsensä ähkyyn syömistä (musta ei tällä kertaa ainakaan tullu sushin suurinta ystävää, eikä myöskään härkäpihvin tai jonkun oudon kasvismömmöshotin), diskossa hengailua ja TCT:n keikan tsekkailua ja ehittiinhän me kiertää ne Tallinnan kaupatkin läpi. Sen voin vielä sanoa, että mulla ei oo pitkään aikaan ollu noin hauskaa ja oon nauranu niin paljon, että mun elinikä piteni ainakin kymmenellä vuodella. Eilen illalla ja tänään oonkin ollu reissun seurauksena niin väsynyt, että tekis mieli koomailla sängyn pohjalla koko ajan.

Kuvien puutteen takia tän postauksen kuvituksena toimii viime postauksessa vinkkaillut asukuvat, vaikka mun oli tarkotus näyttää ne teille vähän myöhemmin. Olin tyystin unohtanu, että hameita voi käyttää talvellakin ja tää toi kyllä kivaa pientä piristystä mun niin tylsään talvipukeutumiseen. Tällä menolla myös mun kevätpukeutumisesta on tulossa yhtä tylsää, sillä en löytäny Tallinnastakaan mitään paria paitaa enempää. Enks mä osaa enää shoppailla vai missä ne kaikki kivat vaatteet piileskelee?
blog_4
blog_3
blog_7
blog_9
blog_2
blog_5
blog_1
sweater h&m skirt h&m shoes ? bag h&m earrings glitter watch sekonda

2 kommenttia :

  1. Must ainaki tuntuu et kaupois on ollu harvinaisen huonot valikoimat nyt kevääl.. en myöskää tunnu löytävän mitään kivaa! Mut ihana asu, simppeli mut jotenki todella napakymppi, tykkään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo musta on tuntunu ihan samalta, toivottavast keveemmällä tulis niitä meiänkin silmää miellyttäviä juttuja! Ja kiitos paljon, joskus vähempi on parempi! :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.