SOCIAL MEDIA

4. tammikuuta 2015

VUODEN ENSIMMÄINEN

Uusi vuosi on alkanu blogin kannalta vähän hiljasesti, mut nyt mulla on onneks pieni hetki aikaa päivitellä kuulumiset ajantasalle. Vaikka tätä vuotta on kulunu vasta muutama päivä, oon ollu tosi kiireinen ja blogi on jääny pakostikin taka-alalle. Mulla on kuitenkin ollu mahtavat neljä päivää ja paljon on ehtiny tapahtua. Uuden vuoden vietin tutuissa merkeissä Eliaksen kanssa raketteja kuvaillen ja katsellen. Tulin myös siihen tulokseen, et musta ei ikinä tuu mitään rakettikuvaajaa, ei tainnu toi 50mm putki olla nimittäin ihan paras siihen hommaan. Perjantaina sain mun parhaan ystävän mun luokse Heinolaan muutamaksi päiväksi. Viime näkemisestä oliki kulunu jo ihan liian kauan aikaa, hups. Tuun kertomaan meiän tekemisistä tarkemmin muissa postauksissa, koska tän postauksen tarkotus oli lähinnä kertoa, että hengissä ollaan! :-D Me laitetaan varmaan joku leffa taas pyörimään ja jatketaan niissä merkeissä sunnuntai-illan viettoa.
uv1
uv2
uv3
Oisittepa muuten nähny mun ilmeen äsken, ku avasin bloggerin ja huomasin, että mun lukijamäärä on kasvanu silmissä. Tervetuloa uusille lukijoille ja palataan ehkä jo huomenna alennusmyynti shoppailujen merkeissä!

2 kommenttia :

  1. Ite yritin raketteja kuvata 100mm putkella, en muistanukkaa kuinka matalalle ne lentää! Aattelin sit itekseni et ois pitäny 50mm kuvata xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ei toi 50mm ollu myöskää nii hyvä siihen tarkotuksee, täytyy ens kerralla ottaa fisulla! :-D

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.