SOCIAL MEDIA

10. tammikuuta 2015

TAVOITTEET VUODELLE 2015

Tänä vuonna mäkään en monen muun tavoin tehnyt uudenvuodenlupauksia. Lupaukset on mun mielestä isompia ja sitovampia juttuja ja tässä tilanteessa kokisin ne itelleni vaan ahdistavaksi. Sen myötä myös mun innostuksella ja motivaatiolla on tapana lopahtaa heti alkuunsa. Oon kuitenkin asettanut tälle vuodelle pieniä tavoitteita, joita kohti pyrin parhaani mukaan ilman kummempia paineita. Toivottavasti voin tän vuoden lopussa sanoa toteuttaneeni nää kaikki parhaalla mahdollisella tavalla.
blog1
Valokuvaa enemmän. Valokuvaus on mun intohimo ja haluisin tulevaisuudessa tehdä myös töitä sen parissa. mut mulla on vielä paljon kehitettävää sen suhteen. Tänä vuonna haluun tuoda valokuvauksen vielä isommaks osaks mun jokapäiväistä elämää ja oppia siitä uusia juttuja. Ois ihanaa päästä joskus kunnolla kuvaamaan jotakuta eikä vaan niitä facebookin profiilikuvia.

Juo enemmän vettä. Tähän tavoitteeseen oon päässy hyvin kiinni jo vuoden alusta asti ja päivässä menee nykyään helposti 2-3 pullollista vettä. Samalla oon huomannu, että oon paljon virkeempi ja jaksan tehä enemmän asioita.

Ole rohkeampi. En tiiä kuinka moni teistä tietää, mutta oon ennen ollu tosi ujo uusien ihmisten seurassa ja uusissa tilanteissa, mut oon onneksi päässy tästä hyvin eroon. Haluun kuitenkin haastaa enemmän itteeni ja heittäytyä rohkeesti uusiin tilanteisiin.
blog3
Sisällytä enemmän liikuntaa elämääsi. Oon ties kuinka monta kertaa hehkuttanu täällä blogin puolellakin kuinka alotan käymään salilla tai lenkillä ja onhan se totta. Mä käyn hyvin epäsäännöllisesti salilla ja lenkeillä, mut nyt mä haluisin sisällyttää liikunnan pikkuhiljaa osaks mun elämää ihan mun oman hyvinvoinninkin kannalta. Tänään iskä osti mulle käsipainot ja oon aika innoissani. Koitan edetä pienin askelin ja olla ottamatta turhia paineita, koska tiiän sen johtavan siihen, että ahdistun ja päädyn vaan sohvan pohjalle makaamaan ja sitä mä en todellakaan halua.

Matkusta mahdollisimman paljon.  Matkustaminen on ihanaa ja mä haluun nähä mun elämässä mahdollisimman paljon uusia ja erilaisia paikkoja. Vielä joskus tulee munki aika päästä ulkomaille ja hypätä tuntemattomaan, mutta tätä kohtaa aion toteuttaa tänä vuonna käymällä mahdollisimman monessa mulle vielä tuntemattomassa kaupungissa Suomen rajojen sisäpuolella.
blog2

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.