SOCIAL MEDIA

7. tammikuuta 2015

SALE SHOPPING

Joulun jälkeisenä maanantaina otettiin Eliaksen kanssa suunnaksi Karisma tavoitteena tsekata perinteisesti joulunjälkeiset alennusmyynnit ja tuhlata joululahjaksi saatuja lahjakortteja. Mulla käy yleensä niin, että hamstraan älyttömästi kaikenlaisia normihintasia juttuja ja ne alennusrekit jää melkein kokonaan koluamatta, mut tällä kertaa löysin alennuksesta mielettömän kivoja juttuja halvalla. Eilen laitoin vielä Hennesille tilauksen menemään, joten ne jutut saatte nähdä vähän myöhemmin!
7
Ylläoleva kuva ei todellakaan anna oikeutta tolle mekolle, mutta siinä on siis avonainen selkä ja helmassa leikkaus menee ikään kuin ristiin. Tää on ehkä vähän noloa myöntää, mut ennen tätä mulla on ollu vaan kaks mekkoa (rippimekko ja ysiluokan päättärimekko), joten eiköhän munki ollu jo aika ostaa joku rennompi, jota voi käyttää vaikka synttäripippaloissa. Tää löyty BikBokista ja makso 7,50€.
6
Ostin myös kahet rennommat housut ja molemmissa ihastuin heti tohon kuosiin. Näitä on kiva varsinki keväällä ja kesällä yhdistellä yksinkertasiin yläosiin. Vasemmanpuoleiset on Cubuksesta n. 14€ ja oikeanpuoleiset BikBokista n.10€
2
Viime aikoina oon innostunu entistä enemmän koruista, joten tolla reissulla niitä tuli kiikutettua kotiin ihan kiitettävä määrä.
1
Glitteristä löysin parit korvikset, yksinkertaiset mustat roikkuvat hintaan 4,95€ ja niiden lisäksi vihdoin noi tavallaan väärinpäin olevat, joiden lukko-osa onkin toi pallo. Tajusitteko yhtään mitä koitin selittää? Mun silmään noi näyttää kuitenkin älyttömän kivoilta ja sainkin muutamat kehut niistä tänään koulussa. Ne makso 9,90€ ja oli mun ainut normihintanen ostos.
3
Loput korut onki sitte Hennesiltä ihan naurettavan halpaan hintaan. Mun kaulakoruvarasto on pitkään kaivannu täydennystä näteillä yksinkertasilla koruilla ja tällä kertaa löysin niitä kaksin kappalein, molemmilla noista oli hintaa vaivanen euro.
4
Oon myös innostunu viimein sormuksista varsinkin kultaisina ja niitä tuliki ostettua enemmän ku tarpeeks. Kaikilla näillä kolmella paketilla oli hintaa 3€/kpl ja noi jotka on tossa läjässä nousi mun lemppareiksi, osittain sen takia, että ne ei ainakaan jää sormiin jumiin, haha :-D
5
Ootteks te tehny kivoja alelöytöjä? Linkkailkaa ihmeessä kommentteihin niin käyn kurkkaamassa! :-)

4 kommenttia :

  1. Kivoja löytöjä! Oon alkanut kanssa syttyä tollasia tuolla ylempänä sormessa pidettäviä sormuksia kohtaan, vaikka ensin ne vaikutti musta jotenkin ihan hassulta idealta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Munki mielestä noi näyttää mielettömän kivoilta ja on hyvä asujen piristäjä! :-)

      Poista
  2. Todella kivoja löytöjä! Varsinkin nuo kaikki korut!:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Mäkin oon ihan ihastunu noihin kaikkiin koruihin :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.