SOCIAL MEDIA

19. tammikuuta 2015

MUN MEIKKIPUSSISSA

Mun jo kohta nelivuotisen blogiuran aikana en oo vielä kertaakaan tehnyt meikkipostausta tai ees esitelly kunnolla niitä tököttejä, joita mä joka päivä nassuuni laitan, joten eiköhän ois jo korkee aika avata mun meikkipussin sisältöä ja tuotteita, joilla mä saan loihdittua arkimeikin mun naamalle. Voin tehä erillisen postauksen myös ihonhoito- ja hiustuotteista, jos ootte kiinnostuneita :-)
meikit1
meikit2
Yläpuolella näkyy kokonaisuudessaan kaikki tuotteet, joita sudin naamaani melkein jo aamu. Tähän väliin haluun sanoa vielä, että en todellakaan oo mikään mestarimeikkaaja, joten en tiiä kannattaako näistä mun jutuista ottaa sen kummemmin oppia, haha :-D
meikit3
1. Alotan mun meikin levittämällä Elfin peitepuikkoa finneille ja muihin pieniin epäpuhtauksiin ja punottaviin kohtiin. Mulla tää löytyy sävyssä Light Beige ja on hoitanut hommansa varsin hyvin.
2. Sen jälkeen levitän Lumene Natural Coden BB-voidetta koko kasvoille meikkivoiteen tapaan, sillä en omista tällä hetkellä oikeeta meikkivoidetta, mutta tää sopii mun mielestä myös siihen tarkotukseen eikä jätä tunkkaista tunnetta kasvoille.
3. Sen päälle sudin saman merkin mineraalipuuteria, joka on yks mun vakiotuotteista. Kuten kuvasta näkyy tää on tosi lopussa, mut onneks mulla on uus purkki jo oottamassa.
4. Nää numerot meni tossa kuvassa vähän hassusti, mutta BB-voiteen jälkeen laitan tätä Isadoran Color Correcting Concealeria (keksikääpä viel vähän vaikeempi nimi...) ja tää on myös yks mun lempparituotteista. Vihreetä palettia käytän silmäluomille ja nenänpieliin, alhaalla olevalla oranssinsävyisellä peitän tummat silmänaluset, vasemman puoleista puolestaan levitän korostamaan kulmaluuta sekä amorinkaarta ja oikealta löytyvää rusehtavaa palettia käytän yleensä pienien jäljelle jääneiden virheiden peittämiseen.
5. Tää seuraava tuote on kokenut kovia, sillä oikeesti sen kuuluisi näyttää tältä, mutta hyvin tää toimii näinkin. Kyseessä on siis kiillon & punaisuuden häivyttäjä, jota sudin piilottamaan päivän aikana kasvoille tullutta kiiltoa.
6. Näistä viimeisenä sipaisen poskipunaa korostamaan poskipäitä ja antamaan kasvoille vähän väriä.
meikit4
7. Nyt kun meikkipohja on valmis siirrytään silmiin ja kulmakarvoihin. Mä tykkään vaihdella ripsiväriä ja tällä hetkellä mulla on käytössä Lorealin False Lash Wings Intenza ja mun mielestä tää on ihan hyvä ripsiväri, ei jätä paakkuja eikä varise päivän mittaan pitkin luomia.
8. Seuraavaksi päästään mun ihan lempparituotteeseen ja mun meikin kulmakiveen nimittäin The Body Shopin kulmaväriin, jota voi käyttää myös silmien rajauksiin. Mä voisin hehkuttaa tätä tuotetta vaikka koko postauksen verran, mutta säästän teidät siltä ja tyydyn vaan sanomaan, että paras kulmaväri mitä oon ikinä kokeillu.
9. Kulmat ja ripset mä pidän ojennuksessa kauan sitten Thebokselta saadulla ripsi- ja kulmageelillä. Vaikka tää onkin joku halpistuote niin mulle riittää vallan mainiosti ja ajaa asiansa.
10. Viimeisenä Baby Lipsin huulirasvaa huulille ja mun arkimeikki on valmis.
meikit5 11. Bonuksena vielä pari juttua, joita saatan laittaa jos mulla on aamulla ylimäärästä aikaa tai oon menossa johonkin muualle ku kouluun. Ensimmäisenä on Natural Coden huulikiiltokynä sävyssä Juicy Popsicle ja tää tuo huulille kivaa pientä oranssinvivahteista piristystä.
12. Toisena löytyy Maybellinen Master Graphic silmänrajaustussi. Oon kokeillu monia eri rajauskyniä ja tällä jopa tällänen poropeukalo, ku minä saa nätit rajaukset aikaseksi.

Siinä mun arkimeikki kokonaisuudessaan, toivottavasti ei ollu liian pitkästyttävää lukemista ja jaksoitte kahlata tän postauksen loppuun asti. Jos jäi jotain kysyttävää niin vastailen mielelläni kommenttiboksin puolella :-)

2 kommenttia :

  1. Hei vinkkinä sanon, että ennen minkäänlaisen peitevoiteen laittamista kannattaa levittää meikkivoide/BB-voide joka tulee koko kasvoille. Tällöin peitevoiteet eivät ns. levity mukana kun meikkivoiteen laittaa. Eli siis ensin koko naaman voide, sitten peiteaineet ja tämän jälkeen asetetaan kaikki paikalleen puuterilla :)

    Ihanaa maanantaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkistä, täytyyki alkaa tekemään noin päin! Oonki miettiny tota, että pitäskö ensin laittaa meikkivoide ja sitte vasta peitevoide, mut oon silti jatkanu tolla omalla tyylillä :-D
      Ihanaa maanantaita myös sulle♥

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.