SOCIAL MEDIA

31. tammikuuta 2015

MARBLE

Kivaa lauantai-iltaa tyypit! Tää iltabloggailu ei todellakaan oo mun juttu, mutta halusin silti tulla kertomaan vähän tarkemmin ja ehkä jopa vinkkaamaan joillekkin tästä viime postauksessa vilahtaneesta sisustuselementistä. Oon jo pitkään monissa blogeissa ihaillu marmorikuvioisia pintoja ja niiden johdosta myös itse ihastunut tähän kyseiseen kuvioon ja alkanut haaveilla siitä jossain muodossa mun omaan kämppäänkin. Mähän sit menin ja ostin oman rullani Sinellistä, mutta ainakin Etolasta ja Kärkkäisiltä tällästä löytyy myös. Ja jos marmorikuvio ei nappaa niin näitähän löytyy vaikka missä eri kuoseissa ja väreissä.
marble3
marble1
marble2
Mun tarkotuksena oli päällystää tällä mun karmeessa kunnossa oleva yöpöytä, johon oli kaatunut kynsilakanpoistoainetta sekä lipasto, jonka pinta oli ties kuinka monien naarmujen ja väriläiskien peitossa. Lopputulos miellyttää kovasti mun silmää ja mun ois tehny mieli päällystää tolla myös muutama muu hylly lisää, mut joku raja tähänkin hommaan oli vedettävä, ettei menis ihan överiks. Mitä mieltä te ootte, onks tää hot vai not?
marble4
marble6
marble5

2 kommenttia :

  1. Kivan näköset! :) minkä hintane tommen rulla on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, niin mustakin! Ja tuolla makso 6,90€/metri :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.