SOCIAL MEDIA

27. tammikuuta 2015

LATEST BUY

12
Halusin tulla näyttämään mun ihan vaan muutamat pienet, mutta sitäkin kivemmat ostokset viikonloppuiselta Karisman reissulta. Niinkun viime postauksessa kerroinkin alotin ton reissun jälkeen säästökuurin tulevia juttuja varten ja jos teitä kiinnostaa voisin tehä tälle vuodelle suunnitelluista jutuista pientä postausta jossain vaiheessa. Nyt kuitenkin näihin löytöihin!
5
6
7
Bongasin instagramista yhen kuvan, jossa näky glitterin koruja -75% lapulla varustettuna, joten sinnehän mun oli pakko päästä. Näiden kaikkien alkuperäinen hinta yhteensä ois ollu n. 45€, mutta alennusten jälkeen näille jäi hintaa vain n.12€. Vihdoinkin sain ostettua vähän isompia korviksia halvalla, noi missä on sinistä on mun ehdottomat lempparit!
8
Kynsilakkainnostukselle ei näy loppua ja nyt oon ihastunu uudestaan glitterkynsilakkoihin ja niitä lähti mukaan kaksin kappalein. Tota pinkkiä en oo vielä kokeillu, muttä tää hopeinen vaikuttaa ainakin ihan hyvältä tavaralta.
10
Tää on mun kaikista lempparein juttu näistä! Oon parissa blogissa törmänny tähän marmorikuvioiseen kontaktimuoviin ja propsit sille joka tän on keksiny, on nimittäin ihan älyttömän hyvä juttu. Teen tästä vielä oman postauksen erikseen, joten kuulette siinä enemmän.
9 Vikat jutut lähti mukaan vähän heräteostoksena, sillä mulla ei oo nyt just tarvetta uusille naamamömmöille, mut ku nää makso yhteensä vaan 6€ ja oli vielä vikat kappaleetkin, joten kaikesta päätellen kyseessä ei voi olla ihan huonot tuotteet. Mulla on vähän sellanen tunne, että nää pääsee johonkin mun kuukauden suosikit postaukseen mukaan, vaikka en oo ehtiny vielä ollenkaan testailemaan :-)

Semmosia juttuja tällä kertaa. Seuraava shoppailukerta saa hetken odottaa, joten tää taitaa jäädä mun viimekseks kunnolliseksi ostospostaukseksi vähään aikaan!

4 kommenttia :

  1. Vitsi miten ihania korviksia! ♥ Mistä ton kontaktimuovin ostit? ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin ja ei todellakaan pahan hintasia!! Se on sinellistä, mut kuulemma noita löytyy myös etolasta ja kärkkäiseltä :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.