SOCIAL MEDIA

14. tammikuuta 2015

FURRY FRIEND

Viime päivänä mä oon ahdistunu ihan liikaa mun tulevaisuudesta ja koittanut keksiä siihen järkeviä ratkaisuja, rakastunut lisää marmoripintoihin, käynyt postissa hakemassa muutamia alejuttuja, tuijottanut netflixiä, kuvannut videota, potenu joka aamu vaatekriisiä, löytäny uusia hyvä biisejä, haaveillut uusista sisustusjutuista, nähnyt mun perhettä, ja ollut muuten vaan kiireinen tai vaihtoehtoisesti laiska.

Yläpuolelta löytyviä juttuja on kuulunut mun viime päiviin ja kuulumiset on taas hetken ajan tasalla täällä bloginkin puolella. Tän postauksen kuvituksena toimii toiset asukuvat, jotka napsastiin Nakyn kanssa pari viikkoa sitten. En oo kauheen tyytyväinen näihin kuviin, mut menkööt nyt tän kerran. Mun puolesta kesä sais jo tulla, nii ei tarvis hytistä kylmästä asukuvia ottaessa.
2
6
1
5 jacket ginatricot jeans bikbok blouse seppälä bag 2hand watch glitter rings h&m 

2 kommenttia :

  1. Oi tykkään paljon asusta! Erityisesti nuo sormukset ja tuo supersöpö laukku kiinnittivät mun huomion :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.