SOCIAL MEDIA

8. tammikuuta 2015

EVERY BRUNETTE NEEDS A BLONDE BEST FRIEND

Nyt ois luvassa vähän tarkempaa selostusta mun ja Nakyn viime viikonloppuisista tekemisistä. Jos jollekin on jääny epäselväks (mitä aika vahvasti veikkaan), niin Nakky on siis mun paras ystävä, joka asuu Helsingissä ja sen takia nähään vaan muutamia kertoja vuodessa, vaikkei sinne ihan ylitsepääsemätön matka täältä ookkaan. Perjantaina nähtiin pitkästä aikaa kesän jälkeen ja samalla Nakky tuli tsekkamaan minkälaisessa luukussa mä nykyään majailen. Viikonlopusta mulle jäi päälimmäisenä mieleen se leffojen määrä joka katottiin eli ihan älyttömästi, naurukohtaukset ja muut sekoilut, kuvailut pakkasessa jäätyen, liiallinen herkkujen syöminen ja uusien reseptien testaaminen, mun olemattomat hiustenvärjäystaidot ja melkein tunnin bussipysäkillä seisoskelu -20 asteen pakkasessa.

Samalla näätte myös tän vuoden ekat asukuvat. Niistä sen verran, että kaikkea sitä taas tulee tehtyä blogin eteen... Tolloin oli ihan jäätävä lumisade ja tuuli ja näitä kuvia ottaessa molempien sormet oli loppujen lopuks niin jäässä, et haluttiin vaan päästä mahollisimman nopeesti takas sisään. Kaikesta huolimatta mun mielestä nää onnistu ihan kivasti ja mun ois tehny niin mieli varastaa toi Nakyn reppu omaan käyttöön. Onneks sain lainata sitä ees näihin kuviin.
ootd2
ootd5
ootd1
ootd7
nakkyy
ootd3
coat bikbok sweater ginatricot jeans dr.denim shoes seppälä 

2 kommenttia :

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.