SOCIAL MEDIA

24. tammikuuta 2015

7 X VIIKONLOPPU

Jos mun pitäis kuvailla kulunutta viikonloppua kahdella sanalla ne olisivat herkuttelu ja rentoutuminen. Mun tekemät suunnitelmat meni kokonaan uusiks ja päädyin viettämään pitkästä aikaa äiti-tytär viikonloppua. Ehkä ihan hyvä välillä viettää aikaa rauhassa kotikotona, koska siitä on jo kuukausi, kun viimeks olin täällä. Perjantaina otettiin ensin suunnaksi Karisma ja käytiin tsekkaamassa viimeiset alet ja syömässä älyttömän kokoset pihvit Momentossa. Muutamia kivoja ja tarpeellisia juttuja tarttu mukaan, mutta nyt mun on pakko laittaa kukkaron nyörit visusti kiinni ja alottaa kova säästökuuri, sen verran kivoja juttuja on nimittäin tiedossa lähiaikoina, että kaikki ylimääränen raha on laitettava niitä varten säästöön.
1
2
3
4
Tää päivä onkin kulunu ihan omalla painollaan ilman mitään suunnitelmia. Oon käyny vähän kuvailemassa ulkona ja syöny kaikenlaisia herkkuja omatekemistä sämpylöistä tollasiin nougatpaloihin, joita innostuin kokeilemaan, kun ne eräästä blogista bongasin. Loppuillan taidan viettää Orange is the new blackin parissa tai hyvää kirjaa lukien.
13
15
14Mua vähän harmittaa, kun en oo saanut kuvattuja tänä vuonna paria asua enempää teille näytille, mutta ehkä ens kuussa paremmin, ei tästä ainakaan alaspäin voi enää mennä. Nyt haluisin kuitenkin kysyä teiltä, mitä haluisitte nähdä mun blogissa? Kaikki risut, ruusut ja ideat on tervetulleita, kertokaa kommenttiboksissa, niin koitan toteuttaa teidän toiveita parhaani mukaan! :-)

4 kommenttia :

  1. onpa jotenkin erityisen hyvälaatusia kuvia! :-) nii ja mulla ei oikeestaan oo mitään ideoita, mitä haluisin nähdä täällä blogissa.. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mäki oon vähän hämmentyny näiden laadusta!! :-D Ja jatketaan siis samoilla linjoilla!

      Poista
  2. söpö kissa! (-: voisitko tehdä joskus linkitä blogis postauksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niinhän se on! :-) Ja voin ehkä jossain vaiheessa tehä, mutta mulla meinaa yleensä käydä niin, ettei vähän erikoisempiin postauksiin tuu tarpeeksi osallistujia :-/

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.