SOCIAL MEDIA

1. tammikuuta 2015

BYE BYE 2014

Vuoden viimeinen postaus ja blogin osalta tää vuosi päättyy perinteiseen tapaan kuluneen vuoden muistelupostauksella. Sain kokea mahtavia juttuja, iloja ja suruja, tutustuin uusiin ihmisiin, nautin elämästä ja oon kiitollinen joka hetkestä. 2014 oli hyvä vuosi, ehkä jopa parempi ku hyvä, mut ei kuitenkaan se paras. Kiitos jälleen kaikille, jotka ootte ollu mukana mun vuodessa tän blogin kautta ja piristäny mua ihanilla kommenteilla, ootte parhaita. Mulla on sellanen kutina, että ens vuodesta tulee jotain tosi mahtavaa, joten palataan ensi vuonna uusien juttujen merkeissä. Tervetuloa 2015 ja ihanaa uutta vuotta kaikille♥
tammikuu
Tammikuun ja uuden vuoden alotin viettämällä pari huippukivaa päivää Helsingissä Nakyn luona, vietin aikaa nykyisten sekä vanhojen luokkalaisteni kanssa, kävin ottamassa nättejä talvikuvia, loukkasin ekaa kertaa elämässä mun jalan niin, että en pystyny kävelemään kunnolla ja intoilin tulevasta vuodesta.
helmikuu
Helmikuusta mulla ei oo hirveesti muistikuvia, perusarkea ja koulunkäyntiä, innostuin erilaisista kirppareista, kävin Mikkelissä shoppailemassa, rakastuin kellohameisiin ja hamstrasin niitä kolmin kappalein ja tein paljon erikoispostauksia blogiin.
maaliskuu
Maaliskuussa Niina tuli mun luokse Heinolaan ja sitä ennen sain häneltä ihanan yllätyspaketin postissa, stressasin ekasta näytöstä koulussa, pääsin wearelblogsiin ja mun blogi täytti kolme vuotta, aloitin kesävaatteiden hamstraamisen, innostuin lenkkeilystä ja käytin liikaa mun kirpparilta löytämää farkkuliiviä.
huhtikuu
Huhtikuussa ihastuin leopardikuvioon ja hankin sen kuosiset housut, olin 'töissä' Taitajakisoissa koulun kautta ja extemporeyökyläilin yhellä kaverilla, kävin tivolissa, alotin käymään epäsäännöllisesti salilla ja sainku sainkin kesätöitä.
toukokuu
Toukokuussa koulun loppu ja lämpimät kelit alko lähestyä, kävin ekoja kertoja rannalla, hullaannuin nätteihin kukkiin, värjäilin hiuksia, fiilistelin tulevaa lomaa, avasin grillikauden, shoppailin kesävaatteita, tykästyin isoihin korviksiin ja hattuihin, kärvistelin mun 40C kämpässä viimeset päivät ennen lomaa ja päätin ensimmäisen kouluvuoden amiksessa.
kesäkuu
Kesäkuu oli ehdottomasti koko vuoden paras kuukausi, pääsin ekaa kertaa lentokoneeseen, matkustin Ruotsiin mun parhaan ystävän kanssa ja näin mun lempparibändin ekaa kertaa livenä, kävin ekaa kertaa myös Victoria's Secretissä, ostin mun ekan maksimekon, nukuin teltassa, pyöräilin paljon Eliaksen kanssa, söin kesän ekat mansikat, reissasin Tallinnaan ja shoppailin siellä älyttömästi, mun kukkakuosi villitys jatkui jatkumistaan ja masistelin sadepäiviä.
heinäkuu
Heinäkuussa alkoi kesätyöt päiväkodissa, harmittelin sitä, että joudun olemaan koko päivän töissä, ku ulkona on 30C lämmintä, pääsin kivaan blogiyhteistyöhön mukaan, käytin paljon mekkoja, aloin lämpeämään terveyssandaaleille, Tähtiin kirjoitetusta virheestä tuli yks mun lempparileffoista, kävin kesäteatterissa, kokosin kivan kesäfiilistelyvideon, näin auringonlaskun ja tehtiin Eliaksen kanssa jo perinteeksi muodostunut yöllinen nakkarireissu.
elokuu
Elokuun kohokohta oli Cheekin stadionkeikka, koulu ja toka vuosi amiksessa lähti käyntiin, hankin uudet silmälasit, vietettiin toista vuosipäivää Eliaksen kanssa, kävin vikoja kertoja rannalla, opettelin käyttämään huulipunia, ihastuin uudestaan Maroon5:een, kävin kattomassa vielä monta kertaa auringonlaskuja ja tein postauksen yksinasumisesta.
syyskuu
Syyskuussa ostin uuden kameran, Reetta tuli yökyläilemään mun luo Heinolaan, yllätin Eliaksen kanssa ilmestymällä extempore heidän oven taakse, ostin ihanan pörrötakin ja muita syysvaatteita, sain vähän muutosta mun hiuksiin pienellä liukuvärjäyksellä Ennin käsittelyssä, fiilistelin pimeneviä iltoja ja annoin itelleni luvan ripustaa jouluvalot.
lokakuu
Lokakuussa pääsin mukaan Demin meikkitestiryhmään, kävin kolme kertaa keilaamassa, hengailin paljon Eliaksen kanssa niinku joka kuukausi, kävin BikBokin avajaisissa, sain kuulla, että One Direction saapuu Suomeen, näin Reettaa muutamaan otteeseen, stressasin keikkalipuista ja lopulta musta tuli niiden onnellinen omistaja, sain ihania uusia ystäviä ja näin Helleniä ekaa kertaa sekä fiilistelin syksyä ja sen värejä.
marraskuu Marraskuussa hankittiin liput myös toiselle One Directionin keikalle ja fiilistelin poikien uutta albumia, rakastuin timberlandeihin ja poolovillapaitoihin, kävin pari kertaa leffassa, odotin innolla pysyvän lumen tuloa ja podin jonkinlaista kriisiä mun blogin suhteen.
joulukuu
Joulukuun alussa täytin 17, uudistin blogin ulkoasua, rakennettiin muutamaa erilaista tapahtumaa koulussa, Elias vei mut syömään, joululoma alkoi, vietin joulua rauhallisissa merkeissä perheen kanssa, vedin älyttömät kinkku ja suklaaöverit, aleshoppailin, kävin kattomassa uusimman Hobitin ja vietän jo kolmatta uutta vuotta Eliaksen kanssa.

2 kommenttia :

  1. Sun blogissa on niin kivoja postauksia! Ihanan valoisia kuvia ja rentoa tekstiä. Sait uuden lukijan ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon ja tervetuloa seurailemaan! :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.